football in snow

Hejhej!
Vid elva stack Emma hem, har inte orkat blogga sen dess ahhaha!
Har försökt ladda ner Photoshop cs 3, men dt ville inte funka!
Så nu hjälpte pappa mejj o ladda ner cs4 ist, men dt laddar fortfarande, och kommer göra dt ett bra tag till!
Kommer inte kunna använda dt förens efter jag har vatt o tränat klockan två!
Har precis gjort mejj iordning o satt på mejj en Maaassa kläder haha!
det är ju närmare 10 minus, tillochmed här nere i halland haha!
Men iaf har jag på mejj, två tjocka thights, ett linne, en t-shirt, en polotröjja o så sätter ja på mejj tränningsbyxor o tjocketröja innan jag drar!
Har även mina tjockaste fotbollstrumpor + ett par vanliga strumpor under haha.
Så får hoppas att jag slipper frysa!
Juste, tror jag ska ta en fleece över tjocktröjan åxå haha.
Bättre o ha så man kan ta av sejj, än o stå o frysa !
Halva 1/3del av laget ska spela träningsmatch mot vapnö, resten tror ja ska spela träningsmatch mot varandra ;))
Jaja, två facelook bilder.


Gammal tröja från h&m


hatar min näsa xd


Postat av: toovvvaa ^^ <3§

söt du är :o ^^ <3 :D §§

2010-01-30 @ 15:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

football in snow

Hejhej!
Vid elva stack Emma hem, har inte orkat blogga sen dess ahhaha!
Har försökt ladda ner Photoshop cs 3, men dt ville inte funka!
Så nu hjälpte pappa mejj o ladda ner cs4 ist, men dt laddar fortfarande, och kommer göra dt ett bra tag till!
Kommer inte kunna använda dt förens efter jag har vatt o tränat klockan två!
Har precis gjort mejj iordning o satt på mejj en Maaassa kläder haha!
det är ju närmare 10 minus, tillochmed här nere i halland haha!
Men iaf har jag på mejj, två tjocka thights, ett linne, en t-shirt, en polotröjja o så sätter ja på mejj tränningsbyxor o tjocketröja innan jag drar!
Har även mina tjockaste fotbollstrumpor + ett par vanliga strumpor under haha.
Så får hoppas att jag slipper frysa!
Juste, tror jag ska ta en fleece över tjocktröjan åxå haha.
Bättre o ha så man kan ta av sejj, än o stå o frysa !
Halva 1/3del av laget ska spela träningsmatch mot vapnö, resten tror ja ska spela träningsmatch mot varandra ;))
Jaja, två facelook bilder.


Gammal tröja från h&m


hatar min näsa xd


Kommentarer
Postat av: toovvvaa ^^ <3§

söt du är :o ^^ <3 :D §§

2010-01-30 @ 15:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0