a day on the beach


<Fotograf ; Pappa , "modell" ; jag >

En snabb lite slarvig och suddig bild, som jag knäppte på Tylön

Hejhej!
Vid ett tiden idag, åkte hela familjen ut till tylösand!
När jag badade , fick jag näsblod helt plötsligt haha, jätteläskigt !
Hatar o ha näsblod, tkr de e skitäckligt hehe.
Låg o solade lite, har fått lite färg!
Vid femtiden åkte vi hem, fast först åkte vi innom en glassbar som ligger vid grötvik ungefär :)
Åt "victoriacupan" , den på bilden där nere ;)
När vi kom hem laddade jag över bilderna från stranden, och satte mej här!
Ska göra en liten bildbomb nu hihi, puss §


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

a day on the beach


<Fotograf ; Pappa , "modell" ; jag >

En snabb lite slarvig och suddig bild, som jag knäppte på Tylön

Hejhej!
Vid ett tiden idag, åkte hela familjen ut till tylösand!
När jag badade , fick jag näsblod helt plötsligt haha, jätteläskigt !
Hatar o ha näsblod, tkr de e skitäckligt hehe.
Låg o solade lite, har fått lite färg!
Vid femtiden åkte vi hem, fast först åkte vi innom en glassbar som ligger vid grötvik ungefär :)
Åt "victoriacupan" , den på bilden där nere ;)
När vi kom hem laddade jag över bilderna från stranden, och satte mej här!
Ska göra en liten bildbomb nu hihi, puss §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0