Carolina Clüft


bilden har elvira tagit.

hejhej!
Cyklade ner till sannarp redan vid elva i morse , och utan att jag visste om det, så sprang bella precis när jag kom!
Hon kom tvåa i sitt försök, och i finalen kom hon sexa.
det var lite synd, för alla var väldigt jämna!
Hon låg tvåa fram till dom sissta meterna, då kom några andra ikapp, och kom in 1 hundradel före henne :(
Mitt längdhopp gick inte heller speciellt bra, hoppade tre och sextio, inte nöjd!
Kom näst sisst, men jag skyller på att alla andra går i friidrott :D
Carolina Clüft var även där idag, tog faktiskt en autograf hehe ;)
Kom hem vid halv sex, och då hade mamma fixat en mobil till mej :)
Någon som evalena och anders hade liggandes hemma (Y)
Skitsnygg, sån jag ville ha innan hah !
Däremot har den lite ryck, och vill inte öppna kontakterna, så kan inte ringa xd

Jag bloggade faktiskt imorse, men det verkar inte som om det kom fram :(
Iaf, ska jag duscha o äta nu, puss §

Postat av: moa

sv; men den har gått upp :D<3

sen gick den ner -.-'§

ahahahaha :D

2010-07-18 @ 21:05:21
URL: http://moakaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Carolina Clüft


bilden har elvira tagit.

hejhej!
Cyklade ner till sannarp redan vid elva i morse , och utan att jag visste om det, så sprang bella precis när jag kom!
Hon kom tvåa i sitt försök, och i finalen kom hon sexa.
det var lite synd, för alla var väldigt jämna!
Hon låg tvåa fram till dom sissta meterna, då kom några andra ikapp, och kom in 1 hundradel före henne :(
Mitt längdhopp gick inte heller speciellt bra, hoppade tre och sextio, inte nöjd!
Kom näst sisst, men jag skyller på att alla andra går i friidrott :D
Carolina Clüft var även där idag, tog faktiskt en autograf hehe ;)
Kom hem vid halv sex, och då hade mamma fixat en mobil till mej :)
Någon som evalena och anders hade liggandes hemma (Y)
Skitsnygg, sån jag ville ha innan hah !
Däremot har den lite ryck, och vill inte öppna kontakterna, så kan inte ringa xd

Jag bloggade faktiskt imorse, men det verkar inte som om det kom fram :(
Iaf, ska jag duscha o äta nu, puss §

Kommentarer
Postat av: moa

sv; men den har gått upp :D<3

sen gick den ner -.-'§

ahahahaha :D

2010-07-18 @ 21:05:21
URL: http://moakaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0