Eclipse

Tre ord, I Love It !
Seriöst den bästa filmen jag någonsin sett!
Och vet ni vad, jag har bytt till Team Jacob haha!




Hejhej!
igår vid sex körde mamma in mej till stan, köpte en hamburgare på donken innan jag mötte upp Sally och Sigrid, för o köpa godis ^^
Filmen vart verkligen helt amazing, den bästa filmen jag sett!
Efter filmen åkte jag hem o packade saker, o sen hem till sally !
Jag , hon och sigrid sov över liksom (Y)
Vi spelade Sims, pärlade o lite sånt !
Idag vaknade vi vid nio, gick upp och åt frukost o så , sen spelade vi sims i typ en timme hehe!
Vid halv ett cyklade vi hem till Sigrid o hämtade hennes badkläder, sen ner till brottet o stranden!
Juste, innan vi gick till brottet så gjorde vi pankakor också, dom blev väldigt missbildade :D
Va på brottet ett tag, sen gick vi upp o bytte om hoss sally, hon bor jättenära ;)
Vid halv fem tror jag, åkte vi iväg till Sallys "träningscup" med beachhandboll vid tylösand !
Fotade en massa, ni får se en del bilder sen!
Sally och dom vann alla sina matcher, så dom vann sin grupp kan man väl säga ;)
Va lite i sanddynerna o fotade när álla hoppade , oså badade vi!
Årets första dopp i havet för mej :$
När jag tyckte att jag hade hoppat klart o Néa fotade, ringde jag upp fatmir o emil o isak, så satt ja o prata me dom i typ 10 min, utan att någon nästan sa något alls hahah :D
Åkte hem till sally igen vid halv åtta, packade ihop mina saker så hämtade pappa mej!
Direkt när jag kom hem åt jag lite, sen satte jag mej här!
Haft en jätterolig dag , spc slutet ;)

Nu sitter jag och kollar fotbollen, detta inlägget har tagit nästan en timme o skriva, för kollar på fotbollen hela tiden haha!
Vi hörs imon med bilder, puss §

Postat av: Julia

haha, Shhitt en timme :O,

men fotboll e tråkigt att kolla på tycker jah ;)§§

2010-07-07 @ 22:08:09
URL: http://juliaahlstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Eclipse

Tre ord, I Love It !
Seriöst den bästa filmen jag någonsin sett!
Och vet ni vad, jag har bytt till Team Jacob haha!




Hejhej!
igår vid sex körde mamma in mej till stan, köpte en hamburgare på donken innan jag mötte upp Sally och Sigrid, för o köpa godis ^^
Filmen vart verkligen helt amazing, den bästa filmen jag sett!
Efter filmen åkte jag hem o packade saker, o sen hem till sally !
Jag , hon och sigrid sov över liksom (Y)
Vi spelade Sims, pärlade o lite sånt !
Idag vaknade vi vid nio, gick upp och åt frukost o så , sen spelade vi sims i typ en timme hehe!
Vid halv ett cyklade vi hem till Sigrid o hämtade hennes badkläder, sen ner till brottet o stranden!
Juste, innan vi gick till brottet så gjorde vi pankakor också, dom blev väldigt missbildade :D
Va på brottet ett tag, sen gick vi upp o bytte om hoss sally, hon bor jättenära ;)
Vid halv fem tror jag, åkte vi iväg till Sallys "träningscup" med beachhandboll vid tylösand !
Fotade en massa, ni får se en del bilder sen!
Sally och dom vann alla sina matcher, så dom vann sin grupp kan man väl säga ;)
Va lite i sanddynerna o fotade när álla hoppade , oså badade vi!
Årets första dopp i havet för mej :$
När jag tyckte att jag hade hoppat klart o Néa fotade, ringde jag upp fatmir o emil o isak, så satt ja o prata me dom i typ 10 min, utan att någon nästan sa något alls hahah :D
Åkte hem till sally igen vid halv åtta, packade ihop mina saker så hämtade pappa mej!
Direkt när jag kom hem åt jag lite, sen satte jag mej här!
Haft en jätterolig dag , spc slutet ;)

Nu sitter jag och kollar fotbollen, detta inlägget har tagit nästan en timme o skriva, för kollar på fotbollen hela tiden haha!
Vi hörs imon med bilder, puss §

Kommentarer
Postat av: Julia

haha, Shhitt en timme :O,

men fotboll e tråkigt att kolla på tycker jah ;)§§

2010-07-07 @ 22:08:09
URL: http://juliaahlstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0