Jag är ett levande bevis på.

... att man kan vila sig iform!

Sa ju innan att jag skulle iväg o slå lite bollar med pappa, haha, resultatet blev lyckat fast jag inte spelat på typ 1 månad!
Första bollen toppade jag, så den gick ba nåra meter hhaha!
men sen dom andra slagen förutom typ ett, gick uppmot 100-150 meter (Y)
En gick spikrakt 130 meter typ, yeah!
ska sluta skryta o berätta ngt intressant

Imorron blir det förhoppningsvis brottet med sötnosen Gabbi, o kanske ngn mer :)
saknar ebba mimi gabbi madde bella bella nea som fan!
massor av mer folk då också, men jag orkar inte skriva alla haha!
Ska snart lägga mej tror jag, för är verkligen jättetrött!
Vi hörs imon, puss §


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Jag är ett levande bevis på.

... att man kan vila sig iform!

Sa ju innan att jag skulle iväg o slå lite bollar med pappa, haha, resultatet blev lyckat fast jag inte spelat på typ 1 månad!
Första bollen toppade jag, så den gick ba nåra meter hhaha!
men sen dom andra slagen förutom typ ett, gick uppmot 100-150 meter (Y)
En gick spikrakt 130 meter typ, yeah!
ska sluta skryta o berätta ngt intressant

Imorron blir det förhoppningsvis brottet med sötnosen Gabbi, o kanske ngn mer :)
saknar ebba mimi gabbi madde bella bella nea som fan!
massor av mer folk då också, men jag orkar inte skriva alla haha!
Ska snart lägga mej tror jag, för är verkligen jättetrött!
Vi hörs imon, puss §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0