värme


naaw så gullig, hittade bilden på elviras kamera, det är nog ett år sen ahhahaha!

hejhej!
friidrottskolan va jätterolig!
först typ körde vi slägga o diskus i någon timme, sen åt vi.
efter maten värmde vi upp lite mer, för vi skulle hoppa längd!
gjorde typ några hopp övningar först, sen fick vi hoppa vanligt :P
Första hoppet kom jag iväg 3.60 , vilket är nytt personbästa!
Och det blev bättre!
Efter några hopp runt 3.50 , hoppade jag hela 3.70!
För ungefär två månader sen, var mitt rekord 3.00, så jag är deffenitivt nöjd!
i slutet spelade vi fotboll med en medicin boll haha, fick ont i min tå hehe ^^
Vid två hämtade elvira, evalena o mamma mej i evalenas cab, så fick åka hem i den, skönt!
Efter som att jag tränat i 2,5 timmar i runt 35 grader, var det rätt skönt o bara slänga sej i poolen
när jag kom hem till elvira!
har varit här hela dagen, hela familjen har det hehe!
Vid sju tiden åt vi hamburgare, gott!
oh sen har jag badat i ungefär 2 timmar sträck heh!
Vattnet i deras pool är rätt varmt, runt 28 grader!
så tycker det är helt perfekt.
Nu ska vi snart gå hem , för det är ju friidrottskola imon med!
idag, imon, i övermon o över övermon är det som gäller!
Nu ska jag sticka, puss §


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

värme


naaw så gullig, hittade bilden på elviras kamera, det är nog ett år sen ahhahaha!

hejhej!
friidrottskolan va jätterolig!
först typ körde vi slägga o diskus i någon timme, sen åt vi.
efter maten värmde vi upp lite mer, för vi skulle hoppa längd!
gjorde typ några hopp övningar först, sen fick vi hoppa vanligt :P
Första hoppet kom jag iväg 3.60 , vilket är nytt personbästa!
Och det blev bättre!
Efter några hopp runt 3.50 , hoppade jag hela 3.70!
För ungefär två månader sen, var mitt rekord 3.00, så jag är deffenitivt nöjd!
i slutet spelade vi fotboll med en medicin boll haha, fick ont i min tå hehe ^^
Vid två hämtade elvira, evalena o mamma mej i evalenas cab, så fick åka hem i den, skönt!
Efter som att jag tränat i 2,5 timmar i runt 35 grader, var det rätt skönt o bara slänga sej i poolen
när jag kom hem till elvira!
har varit här hela dagen, hela familjen har det hehe!
Vid sju tiden åt vi hamburgare, gott!
oh sen har jag badat i ungefär 2 timmar sträck heh!
Vattnet i deras pool är rätt varmt, runt 28 grader!
så tycker det är helt perfekt.
Nu ska vi snart gå hem , för det är ju friidrottskola imon med!
idag, imon, i övermon o över övermon är det som gäller!
Nu ska jag sticka, puss §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0