Mine new baby


Vad kan detta vara? iPhone? iPod?

yeeah, en iPod touch ere !<3333333

hej på er!
Skolavslutning i duggregn, bättre än förra året iaf, då spöregnade det!
Fick en så fin röd ballong o släppa på skolgården när dom ringde ut oss (y)
Sen direkt in till stan, va hoss Eva medans mamma va hoss tandläkaren.
Sen gick vi o käkade lunch på donkan :)
Köpte ngn sak te viggo, sen ut te elgiganten o köpa en iPod te meeey (L)
De bästa e att jag bah behöver betala 700 kr, egentligen skulle jag betalat 1500:D:D:D
Men Evaobjörn gav 500 till den, o mormor med :D §
älskar er, ni e bäst! <3
Sen hem till mormor o fika, fett gååått! hahah <3
påväg hem åkte vi inom mammas gammla kompis o lämnade en present till hennes dotter, som tog studenten idag!
Grattis anna (Y)
Sen hem o fixa med iPoden direkt haha.
men de funkade nte så bra, så mamma ringde magnus som e apple nörd, o han va hoss våra typ grannar, så han kom hit o hjälpte mejj :D
Så nu har jag väl typ 100 låtar på iPoden, o fler ska de bli!
Nu ska vi typ åka till mammas andra gammla kompis o fira hennes son som åxå tog studenten!
Blir tidigt ikvl, för träning imon ju.
Sen match på söndag, mot astrio.
ALLA KOMMER O KOLLAR!

Nej, nu ska jag läsa bloggar, hörs imon, elr så bloggar jag med iPoden ;)
Puss §

Postat av: mmalin.

du som tyckte att den va tråkig haha, men iaf din meny ligger längst ner^^

2010-06-13 @ 16:30:14
URL: http://tranmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Mine new baby


Vad kan detta vara? iPhone? iPod?

yeeah, en iPod touch ere !<3333333

hej på er!
Skolavslutning i duggregn, bättre än förra året iaf, då spöregnade det!
Fick en så fin röd ballong o släppa på skolgården när dom ringde ut oss (y)
Sen direkt in till stan, va hoss Eva medans mamma va hoss tandläkaren.
Sen gick vi o käkade lunch på donkan :)
Köpte ngn sak te viggo, sen ut te elgiganten o köpa en iPod te meeey (L)
De bästa e att jag bah behöver betala 700 kr, egentligen skulle jag betalat 1500:D:D:D
Men Evaobjörn gav 500 till den, o mormor med :D §
älskar er, ni e bäst! <3
Sen hem till mormor o fika, fett gååått! hahah <3
påväg hem åkte vi inom mammas gammla kompis o lämnade en present till hennes dotter, som tog studenten idag!
Grattis anna (Y)
Sen hem o fixa med iPoden direkt haha.
men de funkade nte så bra, så mamma ringde magnus som e apple nörd, o han va hoss våra typ grannar, så han kom hit o hjälpte mejj :D
Så nu har jag väl typ 100 låtar på iPoden, o fler ska de bli!
Nu ska vi typ åka till mammas andra gammla kompis o fira hennes son som åxå tog studenten!
Blir tidigt ikvl, för träning imon ju.
Sen match på söndag, mot astrio.
ALLA KOMMER O KOLLAR!

Nej, nu ska jag läsa bloggar, hörs imon, elr så bloggar jag med iPoden ;)
Puss §

Kommentarer
Postat av: mmalin.

du som tyckte att den va tråkig haha, men iaf din meny ligger längst ner^^

2010-06-13 @ 16:30:14
URL: http://tranmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0