Österrike


random bild.

Hejhej!
Som ni ser har jag tillgång till internet här, och kommer utnyttja det!
Badlandet vi va på i förgår va skitroligt :)
jättemke rutschbanor osånt, fast den jag tyckte va roligast ville inte julia o elvira åka :(
för dom slog typ i huvet i den, men de gjorde nte jag så tkte den va skitrolig :D
Men fanns en massa roliga, o vi åkte me john o max, o typ ingen av dom kunnde sitta kvar i ringarna på en, så nästan varje gång trillade dom ur!
hahah, ja skrattade så mke att ja fick kallsupar osånt ^^
Började åka mot Österrike vid halvelva kanske, kom fram vid tre!
För de va jättemke köer och sånt :P
Typ la oss vid poolen o så direkt, sen låg vi där te vi skulle äta, så åt vi, o sen gick vi te poolen igen o va där typ till elva halv tolv hahah :)
Elr, de e ingen pool, de e en typ badsjö, men den e "annlagd" så, kallar det pool :)
Idag blire ba o ligga vid poolen o pressa, ska bli bruuuuuun :D
några andra ska te någon isgrotta, men jag vill inte med haha!

Men nu kmr de typ komma ett inlägg om dagen, så ja!
Vi hörs sen kanske, puss §


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Österrike


random bild.

Hejhej!
Som ni ser har jag tillgång till internet här, och kommer utnyttja det!
Badlandet vi va på i förgår va skitroligt :)
jättemke rutschbanor osånt, fast den jag tyckte va roligast ville inte julia o elvira åka :(
för dom slog typ i huvet i den, men de gjorde nte jag så tkte den va skitrolig :D
Men fanns en massa roliga, o vi åkte me john o max, o typ ingen av dom kunnde sitta kvar i ringarna på en, så nästan varje gång trillade dom ur!
hahah, ja skrattade så mke att ja fick kallsupar osånt ^^
Började åka mot Österrike vid halvelva kanske, kom fram vid tre!
För de va jättemke köer och sånt :P
Typ la oss vid poolen o så direkt, sen låg vi där te vi skulle äta, så åt vi, o sen gick vi te poolen igen o va där typ till elva halv tolv hahah :)
Elr, de e ingen pool, de e en typ badsjö, men den e "annlagd" så, kallar det pool :)
Idag blire ba o ligga vid poolen o pressa, ska bli bruuuuuun :D
några andra ska te någon isgrotta, men jag vill inte med haha!

Men nu kmr de typ komma ett inlägg om dagen, så ja!
Vi hörs sen kanske, puss §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0