panik.


ba för ja o mandy o hanna e bäst på o baka (Y) <3

Hejhej!
idag åkte vi te typ en isgrotta, fick gå i först tjugo minuter i uppförsbacke, sen en halvtimme i uppförsbacke, o linabana däremellan.
När vi äntligen kom upp till den där skitgrottan, så mådde jag SKIT!
mådde skitilla, ont i huvet o yr -.-
Kan bero på att vi va typ 1500 meter upp på ett berg?
haha xd
Jaja, i isgrottan va de 0 grader, och mamma e så smart så hon tog med ett par sommarjeans o en tunn kofta?
så ja frös redan innan vi gick in.
Jag ville inte följa med från början, för jag gillar inte grottor, o när han öppnade dörren in till grottan, som förövrigt är den största isgrottan i världen, fick jag panik o vände mej om o gick.
pappa o dom ba KOM TILLBAKA, ja ba ; nej jag har en egen fri vilja och jag vill inte!
måddeasdåligt, frös o allt.
Mamma gick inte heller in, för hon ville nte lämna mej ensam där ute i 70 min xd
¨så vi gick o satte oss o åt glass o sånt, o när ja inte tänkte på hur högt vi va så mådde jag bättre.
När vi åkte tillbaka från skitgrottan körde pappa fel, så de tog 45 min ist för typ 20 min?
Fick typ ryck, men sen somnade jag!
När vi kom tebax te hotellet typ halv fyra, sprang jag rakt upp o bytte om te bikini, sen kuta ner te poolen o slängde mej i :D
sen har ja ba legat o soolat o en massa sånt, börjar bli lite brun :D
Nu sitter söta cliff bakom mej o säger Danke shön (stav?) för sej själv haha :)
Han e ba fyra år, så de e ju asgulligt :D
Nu ska ja typ fixa iordning mej o sen äta o så!
Ska lägga mej tidigt ikväll, o gå upp tidigt o äta frukost !
Vi hörs sen, puss §


Postat av: vickan

Fuskigt vill oxå sola o bada och bli varm :) fast här är ju jätte fint väder men inte så varmt i vattnet xd <3

2010-06-28 @ 20:35:19
URL: http://fiinaviickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

panik.


ba för ja o mandy o hanna e bäst på o baka (Y) <3

Hejhej!
idag åkte vi te typ en isgrotta, fick gå i först tjugo minuter i uppförsbacke, sen en halvtimme i uppförsbacke, o linabana däremellan.
När vi äntligen kom upp till den där skitgrottan, så mådde jag SKIT!
mådde skitilla, ont i huvet o yr -.-
Kan bero på att vi va typ 1500 meter upp på ett berg?
haha xd
Jaja, i isgrottan va de 0 grader, och mamma e så smart så hon tog med ett par sommarjeans o en tunn kofta?
så ja frös redan innan vi gick in.
Jag ville inte följa med från början, för jag gillar inte grottor, o när han öppnade dörren in till grottan, som förövrigt är den största isgrottan i världen, fick jag panik o vände mej om o gick.
pappa o dom ba KOM TILLBAKA, ja ba ; nej jag har en egen fri vilja och jag vill inte!
måddeasdåligt, frös o allt.
Mamma gick inte heller in, för hon ville nte lämna mej ensam där ute i 70 min xd
¨så vi gick o satte oss o åt glass o sånt, o när ja inte tänkte på hur högt vi va så mådde jag bättre.
När vi åkte tillbaka från skitgrottan körde pappa fel, så de tog 45 min ist för typ 20 min?
Fick typ ryck, men sen somnade jag!
När vi kom tebax te hotellet typ halv fyra, sprang jag rakt upp o bytte om te bikini, sen kuta ner te poolen o slängde mej i :D
sen har ja ba legat o soolat o en massa sånt, börjar bli lite brun :D
Nu sitter söta cliff bakom mej o säger Danke shön (stav?) för sej själv haha :)
Han e ba fyra år, så de e ju asgulligt :D
Nu ska ja typ fixa iordning mej o sen äta o så!
Ska lägga mej tidigt ikväll, o gå upp tidigt o äta frukost !
Vi hörs sen, puss §


Kommentarer
Postat av: vickan

Fuskigt vill oxå sola o bada och bli varm :) fast här är ju jätte fint väder men inte så varmt i vattnet xd <3

2010-06-28 @ 20:35:19
URL: http://fiinaviickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0