regnskur


Twiiiliiiiiiighhhhhhhht (L)(L)(L)

hejhej!
Vaknade klockan sju imorse, vet inte varför, men kunde inte somna om.
Så jag la mej o läste lite, o sen vid åtta började jag fixa mej till träningen!
Åkte med mamma och viggo upp, för viggo hade boll o lek haha !
Tränade i lite mer än en timme, sen fick vi bryta för det började åska o regna hur mke som helst!
Så åkte hem, duschade o så, o nu ska jag o mamma in te stan o köpa flipflop o lite sånt till resan!
puss §

Postat av: Johanna The Dreamer

(sv) haha okej :D



Å Twilight!!!



Kram

2010-06-19 @ 12:06:23
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

regnskur


Twiiiliiiiiiighhhhhhhht (L)(L)(L)

hejhej!
Vaknade klockan sju imorse, vet inte varför, men kunde inte somna om.
Så jag la mej o läste lite, o sen vid åtta började jag fixa mej till träningen!
Åkte med mamma och viggo upp, för viggo hade boll o lek haha !
Tränade i lite mer än en timme, sen fick vi bryta för det började åska o regna hur mke som helst!
Så åkte hem, duschade o så, o nu ska jag o mamma in te stan o köpa flipflop o lite sånt till resan!
puss §

Kommentarer
Postat av: Johanna The Dreamer

(sv) haha okej :D



Å Twilight!!!



Kram

2010-06-19 @ 12:06:23
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0