tidig kväll


blir o va me domma sötisarna imon, + gabbi o ebba :D <3
blir säkert brottet, för ska bli asumä väder! :D <3

hejhej!
ikväll blir de o gå o lägga sej tidigt!
Både igår och i förrgår somnade jag runt halv två, o vaknade inte förens elva!
Imon ska jag nog åka te madde vid 12 tiden, så får gå upp tidigare!
Jaja, går nog o lägger mej såfort fotbollen e slut, ska läsa lite åxå.
va ju på bibblan igår, så har typ 4 kvar o läsa!
Läste ut en igårkväll ahhah, men serien bollkännsla e så himmla bra hah!
Egentligen gillar jag nte böcker som e skrivna för 10-12 åldern, för tkr dom e så barnsligt skrvina haha!
Men dom här e verkligen jättebra!
rekomenderas starkt!
I serien ingår bland annat straffar och strul och finter och falskspel!
Dom e typ 170 sidor långa, så dom räcker iaf i 1,5 timme för boknördar som mej (A)
Hahha, ne , ska nte tjata om böcker, va viktor som påpekade att jag skrvit om att jag e boknörd innan hahah, hade glömmt de :D <3

Nej, nu ska ja dra, pussar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

tidig kväll


blir o va me domma sötisarna imon, + gabbi o ebba :D <3
blir säkert brottet, för ska bli asumä väder! :D <3

hejhej!
ikväll blir de o gå o lägga sej tidigt!
Både igår och i förrgår somnade jag runt halv två, o vaknade inte förens elva!
Imon ska jag nog åka te madde vid 12 tiden, så får gå upp tidigare!
Jaja, går nog o lägger mej såfort fotbollen e slut, ska läsa lite åxå.
va ju på bibblan igår, så har typ 4 kvar o läsa!
Läste ut en igårkväll ahhah, men serien bollkännsla e så himmla bra hah!
Egentligen gillar jag nte böcker som e skrivna för 10-12 åldern, för tkr dom e så barnsligt skrvina haha!
Men dom här e verkligen jättebra!
rekomenderas starkt!
I serien ingår bland annat straffar och strul och finter och falskspel!
Dom e typ 170 sidor långa, så dom räcker iaf i 1,5 timme för boknördar som mej (A)
Hahha, ne , ska nte tjata om böcker, va viktor som påpekade att jag skrvit om att jag e boknörd innan hahah, hade glömmt de :D <3

Nej, nu ska ja dra, pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0