.

Denna bilden är helt oredigerad tror jag, annars har jag bara fixat kontrasten.
Vad tkr ni om den?
Själv gillar jag inte den så mke, men min kamera är verkligen skitdålig. Jag lär få en  ny i julklapp :D
(klicka för o få den större)





Föresten, min mormor har en mountenbike som aldrig används så jag kommer få den o ha tills jag fyller år och får en ny cykel :D
Den har 21 växlar o bakåttramp :D

Pussar<3

Postat av: mikaela

fett fin blogg du har ! ;p kolla in mina teckningar jag gjort på bloggen, och lämna gärna en kommentar <3

2009-08-29 @ 22:46:21
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

.

Denna bilden är helt oredigerad tror jag, annars har jag bara fixat kontrasten.
Vad tkr ni om den?
Själv gillar jag inte den så mke, men min kamera är verkligen skitdålig. Jag lär få en  ny i julklapp :D
(klicka för o få den större)





Föresten, min mormor har en mountenbike som aldrig används så jag kommer få den o ha tills jag fyller år och får en ny cykel :D
Den har 21 växlar o bakåttramp :D

Pussar<3

Kommentarer
Postat av: mikaela

fett fin blogg du har ! ;p kolla in mina teckningar jag gjort på bloggen, och lämna gärna en kommentar <3

2009-08-29 @ 22:46:21
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0