Me wants

Är inte dom här tröjorna från Gina helt underbara?
Man får inte nog av dom !
Har redan två stckn! En i rosa och färgade ränder, och en i grå med färgade ränder :)
Men här har ni en bild på den jag tkr aabsolut mest om som fortfarande finns, tror inte den bruna gör det?

Vad tkr ni om den? Hiss eller diss?


(inte jag som tagit bilden, google ;))

Postat av: Emelie

Hiss :D

2009-08-30 @ 20:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Me wants

Är inte dom här tröjorna från Gina helt underbara?
Man får inte nog av dom !
Har redan två stckn! En i rosa och färgade ränder, och en i grå med färgade ränder :)
Men här har ni en bild på den jag tkr aabsolut mest om som fortfarande finns, tror inte den bruna gör det?

Vad tkr ni om den? Hiss eller diss?


(inte jag som tagit bilden, google ;))

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hiss :D

2009-08-30 @ 20:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0