Rolig statisktik xd

Hhej
Hemma från malins fest nu:)
trevligt xD
Vi typ gjorde nt så mke, tjuv o polis o dunkgömme...
Hon hade inte planerat ngt innan, så lixom aa...

Innan festen var jag ju med lisa, vi hade roligt xd
aa, det fattar ni ju på förra inlägget hhahaa.

Satt ute med Edward innan, men han typ smet in under altanen :O Så det var asjobbigt.
Fick typ nästan kryoa in under altanen för o fa tag i han men han smet ändå :S
Sen smet han in i källaren o då fick jag tag i han :)
Nu sitter han i mitt knä o myser :D


Vad rolig statisktmätaren har blivit hah, typ alldeles rund o rulig Cx

Mitt print scren funkar nt ;S Så kan nt visa er som inte har blogg hur dt ser ut ;)
Ska se om pappsen kan fixat ;)

Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Rolig statisktik xd

Hhej
Hemma från malins fest nu:)
trevligt xD
Vi typ gjorde nt så mke, tjuv o polis o dunkgömme...
Hon hade inte planerat ngt innan, så lixom aa...

Innan festen var jag ju med lisa, vi hade roligt xd
aa, det fattar ni ju på förra inlägget hhahaa.

Satt ute med Edward innan, men han typ smet in under altanen :O Så det var asjobbigt.
Fick typ nästan kryoa in under altanen för o fa tag i han men han smet ändå :S
Sen smet han in i källaren o då fick jag tag i han :)
Nu sitter han i mitt knä o myser :D


Vad rolig statisktmätaren har blivit hah, typ alldeles rund o rulig Cx

Mitt print scren funkar nt ;S Så kan nt visa er som inte har blogg hur dt ser ut ;)
Ska se om pappsen kan fixat ;)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0