GOTT NYTT ÅR!




Idag är det ju den 31 december, alltså NYÅRSAFTON!
Inte för att jag tror ngn missat det men kul o säga haha.

Jag själv tycker detta året har vatt helt okej.
Ganska mke bråk och skit , men annars helt okej :D
Tror det var i april elr ngt, skapade jag min första blogg.
Sen dess har jag bloggat ganska mke!
Den Nionde augusti skapade jag denna bloggen, och sen dess har jag bloggat i stort sätt varje dag!^
Någon av er har säkert följt min blogg sen början, och det har ju blivit en hel del förändringar sen dess!
Jaja, nog om mitt tråkiga bloggsnack nu!


Mste ta en dusch nu, när jag kommer tillbaka så blire lite frågor om året som gått och nyårslöften!^^
Puss §


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

GOTT NYTT ÅR!




Idag är det ju den 31 december, alltså NYÅRSAFTON!
Inte för att jag tror ngn missat det men kul o säga haha.

Jag själv tycker detta året har vatt helt okej.
Ganska mke bråk och skit , men annars helt okej :D
Tror det var i april elr ngt, skapade jag min första blogg.
Sen dess har jag bloggat ganska mke!
Den Nionde augusti skapade jag denna bloggen, och sen dess har jag bloggat i stort sätt varje dag!^
Någon av er har säkert följt min blogg sen början, och det har ju blivit en hel del förändringar sen dess!
Jaja, nog om mitt tråkiga bloggsnack nu!


Mste ta en dusch nu, när jag kommer tillbaka så blire lite frågor om året som gått och nyårslöften!^^
Puss §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0