Daily question (stavn)


Omg!
Ni vet elvira, hennes mamma ringde precis o frågade mejj om jag ville med till GENERAL REPETIONEN på IDOL!
Men saken är bah dt, jag har gympaavslutning den dagen...
Så vi ska typ få göra en massa kul saker, + få tårta.
Omg, vad ska jag välja?
Hjälp mejj NU!


Postat av: Emma (L) <3

Är dt finalen ?

Hm..

Vad brukar ni göra på avslutningen ? Liksom , idol o sånt är verkligen coola upplevelser.

Hm.. kanske ta idol?? Liksom , det kommer säkert en chans till i gympan o det ;) Men idol , inte vet jag :P

2009-11-30 @ 18:05:34
URL: http://ballongbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Daily question (stavn)


Omg!
Ni vet elvira, hennes mamma ringde precis o frågade mejj om jag ville med till GENERAL REPETIONEN på IDOL!
Men saken är bah dt, jag har gympaavslutning den dagen...
Så vi ska typ få göra en massa kul saker, + få tårta.
Omg, vad ska jag välja?
Hjälp mejj NU!


Kommentarer
Postat av: Emma (L) <3

Är dt finalen ?

Hm..

Vad brukar ni göra på avslutningen ? Liksom , idol o sånt är verkligen coola upplevelser.

Hm.. kanske ta idol?? Liksom , det kommer säkert en chans till i gympan o det ;) Men idol , inte vet jag :P

2009-11-30 @ 18:05:34
URL: http://ballongbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0