Halva håret är mörkare!

Hej!
Nu har jag färgat mitt hår då (:
Som sagt så färgade jag bara underhåret!
Än så länge ser jjag knappt ngn skillnad, men det beror ju på att håret är blött fortfarande ;)
Ska kanske in till julmarknaden med Emma, annars typ hittar jag ngn annan o åka med ;)
Dagens outfit iaf:

Emmas kofta från stadium <3
Joggingbyxer från skolan haaha.
ralph lauren t-shirt från My ;)

Ha en bra eftermiddag <3

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Halva håret är mörkare!

Hej!
Nu har jag färgat mitt hår då (:
Som sagt så färgade jag bara underhåret!
Än så länge ser jjag knappt ngn skillnad, men det beror ju på att håret är blött fortfarande ;)
Ska kanske in till julmarknaden med Emma, annars typ hittar jag ngn annan o åka med ;)
Dagens outfit iaf:

Emmas kofta från stadium <3
Joggingbyxer från skolan haaha.
ralph lauren t-shirt från My ;)

Ha en bra eftermiddag <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0