Bästa dagen igår!

Hejj på er!
Som jag sa igår så blev dt ju inte så mke uppdatering.
Men min dag va iaf skitkul :D
Först vgcup, där kom sk 3a :)
Bra jobbat!
Efter vgcup gick jag o steff te en lekplats, när vi va där kom Josse oxå.
Sen typ cyklade vi o gick te lågagård o steffskille o va lite me han.
Vid fem typ drog jag hem.
Kvart i sex skjutsade mamma mejj te kyrkan o där hämtade Hannas mamma o Saga mejj.
Ofc hämtade vi ju Hanna sen oxå.
På vatten discot träffade man hur många man kände som helst, skitkul varre.
Mindre kul va dt för Steffi som skadade tänderna rätt rejält... Men dt gick bra teslut tror jag.
När jag kom hem slängde jag mejj på soffan o kollade tv te halv tolv.

Idag e dt disco för småpluttarna, så ska upp te församlingshemmet klockan tre, innan dess ska ja te brogård en sväng :)
Så vi hörs sen.
Pusshej <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Bästa dagen igår!

Hejj på er!
Som jag sa igår så blev dt ju inte så mke uppdatering.
Men min dag va iaf skitkul :D
Först vgcup, där kom sk 3a :)
Bra jobbat!
Efter vgcup gick jag o steff te en lekplats, när vi va där kom Josse oxå.
Sen typ cyklade vi o gick te lågagård o steffskille o va lite me han.
Vid fem typ drog jag hem.
Kvart i sex skjutsade mamma mejj te kyrkan o där hämtade Hannas mamma o Saga mejj.
Ofc hämtade vi ju Hanna sen oxå.
På vatten discot träffade man hur många man kände som helst, skitkul varre.
Mindre kul va dt för Steffi som skadade tänderna rätt rejält... Men dt gick bra teslut tror jag.
När jag kom hem slängde jag mejj på soffan o kollade tv te halv tolv.

Idag e dt disco för småpluttarna, så ska upp te församlingshemmet klockan tre, innan dess ska ja te brogård en sväng :)
Så vi hörs sen.
Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0