Godmorgon

Hejj påer (:
Igår kunda jag typ inte somna, så låg vaken o försökte sova i en timme ''/
Så somnade någongång vid tolv (:

Idag ska jag till steff, o vi ska o kolla på vg Cup :)
Ska bli jättekul!
Vid typ halv sex kommer Hanna o hämtar mejj så drar vi till badhusdiscot, ska oxå bli skiiiitkul :D
Men nu ska jag äta frukost o sen dra, så vi hörs nog inte på ett tag.

Dagens outfit och facelook iaf.


JL tröjan som jag har fått av My (:
Jeanslegginggs från piraia + en adidaskofta från teamsportia:)

Ett bevis på att mitt ansikte inte ser lika mobbat ut som dt gör på alla outfitbilder.
Lite bättre huh?


Ha en bra dag, pusshej<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Godmorgon

Hejj påer (:
Igår kunda jag typ inte somna, så låg vaken o försökte sova i en timme ''/
Så somnade någongång vid tolv (:

Idag ska jag till steff, o vi ska o kolla på vg Cup :)
Ska bli jättekul!
Vid typ halv sex kommer Hanna o hämtar mejj så drar vi till badhusdiscot, ska oxå bli skiiiitkul :D
Men nu ska jag äta frukost o sen dra, så vi hörs nog inte på ett tag.

Dagens outfit och facelook iaf.


JL tröjan som jag har fått av My (:
Jeanslegginggs från piraia + en adidaskofta från teamsportia:)

Ett bevis på att mitt ansikte inte ser lika mobbat ut som dt gör på alla outfitbilder.
Lite bättre huh?


Ha en bra dag, pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0