Im alive!

Hejj på er!
Förlåt för att jag inte uppdaterade igår.
Efter bion åkte vi nästan direkt till William på hans kalas, och när vi kom hem gick jag o la mejj.
Imorse gick jag upp klockan åtta, för vid nio skulle vi till gymnastikenshus o kolla när min låtsas kusin tränade gympa :)
Hon är bara 3 år, jätte söt!
Istället för o kolla hoppade jag o min andra låtsaskusin Vilgott och en som heter Melker på trampolinen o annat.
Vilgott e 6år och Melker är 7 år, men det var jätte kul ändå!
Gjorde sträckt volt fför första gången, men ställde den ändå :D
Har lite bilder som min moster tog, men edom får ni se när jag har kommit hem.
Recensionen på filmen kommer då oxå!
Nu ska vi typ åka te ngn kyrkogård o gör ngt, kommer inte ihåg vad.
Hörs sen igen!

Pusspuss <3

Postat av: Emma .

Kul med volten ;)

Aja , vill ha min recension !

2009-10-31 @ 11:37:54
URL: http://gguliaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Im alive!

Hejj på er!
Förlåt för att jag inte uppdaterade igår.
Efter bion åkte vi nästan direkt till William på hans kalas, och när vi kom hem gick jag o la mejj.
Imorse gick jag upp klockan åtta, för vid nio skulle vi till gymnastikenshus o kolla när min låtsas kusin tränade gympa :)
Hon är bara 3 år, jätte söt!
Istället för o kolla hoppade jag o min andra låtsaskusin Vilgott och en som heter Melker på trampolinen o annat.
Vilgott e 6år och Melker är 7 år, men det var jätte kul ändå!
Gjorde sträckt volt fför första gången, men ställde den ändå :D
Har lite bilder som min moster tog, men edom får ni se när jag har kommit hem.
Recensionen på filmen kommer då oxå!
Nu ska vi typ åka te ngn kyrkogård o gör ngt, kommer inte ihåg vad.
Hörs sen igen!

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Emma .

Kul med volten ;)

Aja , vill ha min recension !

2009-10-31 @ 11:37:54
URL: http://gguliaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0