This is it snart ;)

Hejj på er!
Som jag sa igår kollade jag ju på Grease med Sally, den var jättebra :D
Dom flesta har nog sett den va?
Om ni inte har dt får ni säga till så ska jag recensera den :D

Imorse vaknade jag vid 9 elr ngt.
Gick ner o åt frukost o lite så, o nu ska jag snart gå upp o fixa mejj.
För snart e dt ju dags för This is it med dom bästa :D
Ska bli skitkul!
Har lovat Emma att skriva en recension när jag kommer hem igen :)


Ikväll efter bion ska jag med min moster till min låtsaskusins födelsedagsfest ;)
Han har typ fyllt fem eller sex tror jag, har noll koll hahah.
Men när jag har kommit hem te Eva bloggar jag om bion :D

Orkar inte hitta ngnbild nu.
Ni får dagens outfit sen :D

Pusshej <3

Postat av: Emma .

Okejj ;)

Ohja , den vill jag höra !

2009-10-30 @ 16:33:09
URL: http://gguliaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

This is it snart ;)

Hejj på er!
Som jag sa igår kollade jag ju på Grease med Sally, den var jättebra :D
Dom flesta har nog sett den va?
Om ni inte har dt får ni säga till så ska jag recensera den :D

Imorse vaknade jag vid 9 elr ngt.
Gick ner o åt frukost o lite så, o nu ska jag snart gå upp o fixa mejj.
För snart e dt ju dags för This is it med dom bästa :D
Ska bli skitkul!
Har lovat Emma att skriva en recension när jag kommer hem igen :)


Ikväll efter bion ska jag med min moster till min låtsaskusins födelsedagsfest ;)
Han har typ fyllt fem eller sex tror jag, har noll koll hahah.
Men när jag har kommit hem te Eva bloggar jag om bion :D

Orkar inte hitta ngnbild nu.
Ni får dagens outfit sen :D

Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Emma .

Okejj ;)

Ohja , den vill jag höra !

2009-10-30 @ 16:33:09
URL: http://gguliaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0