I know im bad

... o ja fattar nte varför ni läser denna skiten ahah :p
Min update har verkligen blivit sämst ;(
ska försöka bättra mej, men ja e nte lika databeroende längre!

Hej på er!
Igår kväll efter att Drott fått stryk mot Ystad på hemmaplan, åkte ja hem, slängde ihop mina saker o åkte till Nina o William där sally, hugo o kicki va :P
Sen va vi där hela kvällen, vi "ungdomar" spelade kort o Fifa 10 haha, va ju vekligen Bäst på fifa! ^^
hade skitskoj, skrattade asmke :p
Sen hem till sally, somnade såfort ja blundade haha!
Vaknade hos henne imorse, juste ja sov över där för er som nte fatta dt :D
O idag har vi bah slöat, vatt i grötvik o myst o läst en massa :))
'kom hem för kanske en halvtimme sen, knappt dt!

imon blire skola igen ;(
Men vi hörs då, puss §



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

I know im bad

... o ja fattar nte varför ni läser denna skiten ahah :p
Min update har verkligen blivit sämst ;(
ska försöka bättra mej, men ja e nte lika databeroende längre!

Hej på er!
Igår kväll efter att Drott fått stryk mot Ystad på hemmaplan, åkte ja hem, slängde ihop mina saker o åkte till Nina o William där sally, hugo o kicki va :P
Sen va vi där hela kvällen, vi "ungdomar" spelade kort o Fifa 10 haha, va ju vekligen Bäst på fifa! ^^
hade skitskoj, skrattade asmke :p
Sen hem till sally, somnade såfort ja blundade haha!
Vaknade hos henne imorse, juste ja sov över där för er som nte fatta dt :D
O idag har vi bah slöat, vatt i grötvik o myst o läst en massa :))
'kom hem för kanske en halvtimme sen, knappt dt!

imon blire skola igen ;(
Men vi hörs då, puss §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0