It works!


Update + bild, kan bara betyda en sak?
MIN DATA FUNKAR IGEN!
btw, på bilden, Felix, hampus, elvira o jag,  i elviras pool (A)

Herregud, detta e helt mysko.
Min data har typ damp, seriöst xd
Ena dagen funkar nte laddningsladden, andra dagen gör den dt? ;o
Lite skummt, ja?
Skolan va seg idag haha.
Vi e klara me alla nationella (A)
Iaf så varre nån "teater" som några gubbar läste upp för oss, den sög :D
Sista lektionen fick vi rita hela haha, nice (A)
Sen hem o sitta här o vänta på malin, ta igen alla bloggar som ja nte kunnat läsa under min datapaus haha!
Malin kommer vilken sekund som helst haha .
vi ska te CG o köpa ben o jerrys , coolt ;)'
Sen ikvl klockan åtta blire disco på skolan.
Tror dt kan bli ganska roligt, samuel kommer ju så ahhahahah :D
Om ni undrar e samuel typ skolans roligaste (A)

Nu ska ja vänta på malin, hejdooo!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

It works!


Update + bild, kan bara betyda en sak?
MIN DATA FUNKAR IGEN!
btw, på bilden, Felix, hampus, elvira o jag,  i elviras pool (A)

Herregud, detta e helt mysko.
Min data har typ damp, seriöst xd
Ena dagen funkar nte laddningsladden, andra dagen gör den dt? ;o
Lite skummt, ja?
Skolan va seg idag haha.
Vi e klara me alla nationella (A)
Iaf så varre nån "teater" som några gubbar läste upp för oss, den sög :D
Sista lektionen fick vi rita hela haha, nice (A)
Sen hem o sitta här o vänta på malin, ta igen alla bloggar som ja nte kunnat läsa under min datapaus haha!
Malin kommer vilken sekund som helst haha .
vi ska te CG o köpa ben o jerrys , coolt ;)'
Sen ikvl klockan åtta blire disco på skolan.
Tror dt kan bli ganska roligt, samuel kommer ju så ahhahahah :D
Om ni undrar e samuel typ skolans roligaste (A)

Nu ska ja vänta på malin, hejdooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0