Komigen nu xd


random, den får pynta inlägget :)

Hejhej!
Förlåt för att ja nte uppdaterade idag, eller igår.
Eller uppdaterade jag igår ? :D
Asså, mitt minne e sämst ahahah ;))
Har iaf nästan precis kommit hem från träningen.
först joggade vi, sen varre typ , smålag sak , svårt o förklara.
Inte vanliga smålagsmatcher iaf!
Sen passningsövningar innan vi körde herren på täppan :P
Vi kom tvåa av tre lag hahah :)
Men alla dom bästa tjejerna i vårt lag va i samma så dt va lite ojämt :D
Men vi kämpa på bra ändå o lyckades nääästan ta ut dom en gång haha :d
sen stannade jag o emma kvar lite , o ja sköt på 11-manna målet hela tiden :)
Va skitnöjd med mina skott, sen kom vi på att dom flesta skulle gått över, för målet va vänt på fel håll xd
Ni som vatt på IP senaste dagarna fattar nog vad jag menar ^^


Fresten, ni behöver nte straffa mej för min dåliga uppdatering med o sluta komentera ;d
Kan ni nte skälla på mej ist ? hahah!

Nu ska ja äta lite sen blire sängen TIDIGT!
Puss <3


Postat av: Ebba

Fin bild :)

2010-04-27 @ 20:57:46
URL: http://ebbagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Komigen nu xd


random, den får pynta inlägget :)

Hejhej!
Förlåt för att ja nte uppdaterade idag, eller igår.
Eller uppdaterade jag igår ? :D
Asså, mitt minne e sämst ahahah ;))
Har iaf nästan precis kommit hem från träningen.
först joggade vi, sen varre typ , smålag sak , svårt o förklara.
Inte vanliga smålagsmatcher iaf!
Sen passningsövningar innan vi körde herren på täppan :P
Vi kom tvåa av tre lag hahah :)
Men alla dom bästa tjejerna i vårt lag va i samma så dt va lite ojämt :D
Men vi kämpa på bra ändå o lyckades nääästan ta ut dom en gång haha :d
sen stannade jag o emma kvar lite , o ja sköt på 11-manna målet hela tiden :)
Va skitnöjd med mina skott, sen kom vi på att dom flesta skulle gått över, för målet va vänt på fel håll xd
Ni som vatt på IP senaste dagarna fattar nog vad jag menar ^^


Fresten, ni behöver nte straffa mej för min dåliga uppdatering med o sluta komentera ;d
Kan ni nte skälla på mej ist ? hahah!

Nu ska ja äta lite sen blire sängen TIDIGT!
Puss <3


Kommentarer
Postat av: Ebba

Fin bild :)

2010-04-27 @ 20:57:46
URL: http://ebbagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0