ohyes!


"bildtext"

hejhej!
kan börja me o säga att jag slog mitt 60m rekord, stort!
Innan va dt 10.0 o nu e dt 9.0!
Så blev typ skitglad o bah smila astort (a)
Sen trodde ju ingen på mej, så Filip, Erik, Charbel, Emma o alla fick intyga haha!
efter skolan kom Linnea hit, o hennes bror skulle va me min granne.
så vi spela fotboll me dom o ngn Malte haha ^^
Sen börja dom skjuta iväg bollen o kasta typ snö på oss, fast dt nte e ngn snö kvar, coolt ;))
Sen hem hit o nu ska vi typ äta ngt innan ja ska träna!
Skulle bah kolla om Wilma va inne så att vi kan bestämma när v ska mötas vid kyrkan så ja kan cykla me dom!

Kom på att ja nog nte hinner fixa bildbomb ikvl, får försöka!

Puss <3


Postat av: Jenny

Fin bild :) Grattis till rekordet. Fin blogg btw ^^

2010-04-15 @ 21:26:28
URL: http://jennycee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

ohyes!


"bildtext"

hejhej!
kan börja me o säga att jag slog mitt 60m rekord, stort!
Innan va dt 10.0 o nu e dt 9.0!
Så blev typ skitglad o bah smila astort (a)
Sen trodde ju ingen på mej, så Filip, Erik, Charbel, Emma o alla fick intyga haha!
efter skolan kom Linnea hit, o hennes bror skulle va me min granne.
så vi spela fotboll me dom o ngn Malte haha ^^
Sen börja dom skjuta iväg bollen o kasta typ snö på oss, fast dt nte e ngn snö kvar, coolt ;))
Sen hem hit o nu ska vi typ äta ngt innan ja ska träna!
Skulle bah kolla om Wilma va inne så att vi kan bestämma när v ska mötas vid kyrkan så ja kan cykla me dom!

Kom på att ja nog nte hinner fixa bildbomb ikvl, får försöka!

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin bild :) Grattis till rekordet. Fin blogg btw ^^

2010-04-15 @ 21:26:28
URL: http://jennycee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0