Trea bäst i halland får duga!


 jag vill ha SOMMAAAR

Hejhej!
är verkligen inte på blogghumör.
e sjukt trött o lite sur.
Vi förlorade idag :'(
Men e stolt att jag tog dt ja skulle svara på hur lätt som helst!
Vi satsade på fem poäng, alltså det svåraste
Och frågan var vilken populär film james coorner elr ngt haha. hade regiserat
Svaret var självklart Avatar!
tyvärr var inte emma o victor lika snabba 
men ett litet grattis kanske?
Tkr faktiskt dt är riktigt bra o komma trea, av 150 klasser i halland!
Visst, säg att jag skryter. men ni hade nog åxå sagt dt om dt var ni som va dt?
Sen typ hem o äta. nu sitter jag här.
har sjukt ont i magen , vet inte varför xd

Juste, efter skolan, gick jag o Emma hem hit i typ fem minuter innan Erik och Victor kom hit.
Va typ ute o tog kort i två minuter, men blev inga bra!
Sen typ in lite o hämta pengar innan bussen till stan.
Typ fikade lite på mc donalds, dom har sjukt goda muffins? ;ooo

Jaja. dt får räcka puss.


Inlägget skulle laddats upp igårkväll, men blogg.se är helt stört ibland!
Så ni får dt nu ist, har ett nytt inlägg på g åxå!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Trea bäst i halland får duga!


 jag vill ha SOMMAAAR

Hejhej!
är verkligen inte på blogghumör.
e sjukt trött o lite sur.
Vi förlorade idag :'(
Men e stolt att jag tog dt ja skulle svara på hur lätt som helst!
Vi satsade på fem poäng, alltså det svåraste
Och frågan var vilken populär film james coorner elr ngt haha. hade regiserat
Svaret var självklart Avatar!
tyvärr var inte emma o victor lika snabba 
men ett litet grattis kanske?
Tkr faktiskt dt är riktigt bra o komma trea, av 150 klasser i halland!
Visst, säg att jag skryter. men ni hade nog åxå sagt dt om dt var ni som va dt?
Sen typ hem o äta. nu sitter jag här.
har sjukt ont i magen , vet inte varför xd

Juste, efter skolan, gick jag o Emma hem hit i typ fem minuter innan Erik och Victor kom hit.
Va typ ute o tog kort i två minuter, men blev inga bra!
Sen typ in lite o hämta pengar innan bussen till stan.
Typ fikade lite på mc donalds, dom har sjukt goda muffins? ;ooo

Jaja. dt får räcka puss.


Inlägget skulle laddats upp igårkväll, men blogg.se är helt stört ibland!
Så ni får dt nu ist, har ett nytt inlägg på g åxå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0