typ fem centimeter?

Hej igen!
Sen senaste uppdateringen tror jag det har snöat, typ fem centimeter?
Alla snackar om att dom nte ska gå till skolan imon.
Skolbussarna är inställda, sure.
Men stadsbussarna är inte inställda i think.
Dt står iaf inte ett piss om dt på hemsidan elr så.
aja, hoppas att dom är det, då blir dt nog en slapp dag i skolan.
för typ halva klassen åker buss (h)
aja. vi får väl se imån.
Uppdaterar ja e ja hemma. uppdaterar jag inte blir dt skola.
Puss §


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

typ fem centimeter?

Hej igen!
Sen senaste uppdateringen tror jag det har snöat, typ fem centimeter?
Alla snackar om att dom nte ska gå till skolan imon.
Skolbussarna är inställda, sure.
Men stadsbussarna är inte inställda i think.
Dt står iaf inte ett piss om dt på hemsidan elr så.
aja, hoppas att dom är det, då blir dt nog en slapp dag i skolan.
för typ halva klassen åker buss (h)
aja. vi får väl se imån.
Uppdaterar ja e ja hemma. uppdaterar jag inte blir dt skola.
Puss §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0