Sova hos emma


Söt bror har ja va? ;)

Eller, smartas vet ja inte om ja skulle kunna kalla henne. Fast insattserna igår va ju toppen (hh'
Men Vi ska iaf Sova idag, hoss henne.
Sjjjääälvklart tar ja med mejj min kamera ^^
Ska se till att vi köper riiiiktiiiigt mke godis o anant smarrigt (H)

Skolan idag va vad jag kallar slapp dag , älska fredagar!
Första halvan av den första lektionen pratade göran om hur duktiga vi var igår, o så gick vi igenom lite till nästa vecka, då dt är dags igen!
Denna gången blir jag en av experterna, och som det ser ut nu kommer ja ha Stegen.
där kan man samla upp till fem poäng, utan större svårigheter!
Dock kan dt handla om vad som helst, så får la hålla extra stor koll på allt om händer i världen o som hänt ;))
Frågan på stegen igår var (på nivå tre) "vem som hade sållt flest exemplar skivor i hela världen. Skivan hette Thriller" Och svaret var ju ofc Michael Jacksson!
Men om frågorna är i den svårighetsgraden ska det nog gå bra ;)
Haha, om jag fegar ur o tar ngt annat kommer ja bli dödens, halva klassen tjatade att ja skulle välja det ju!
Jaja, orkar inte blogga ahah!
Lite senare ska vi köra o hämta ännu mera kläder som kommit från Hm, ska bli kul o se vilka som kom med denna gången ;))
Puss §

Postat av: Bellezza

Älskar din blogg!

Den är så bra kom gärna in och läs min eller kan vi lägga till varandra på blogglovin kanske?



Kram

2010-01-29 @ 16:15:41
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: Bellezza

varsågod har lagt till dig nu :)

2010-01-29 @ 16:22:09
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Sova hos emma


Söt bror har ja va? ;)

Eller, smartas vet ja inte om ja skulle kunna kalla henne. Fast insattserna igår va ju toppen (hh'
Men Vi ska iaf Sova idag, hoss henne.
Sjjjääälvklart tar ja med mejj min kamera ^^
Ska se till att vi köper riiiiktiiiigt mke godis o anant smarrigt (H)

Skolan idag va vad jag kallar slapp dag , älska fredagar!
Första halvan av den första lektionen pratade göran om hur duktiga vi var igår, o så gick vi igenom lite till nästa vecka, då dt är dags igen!
Denna gången blir jag en av experterna, och som det ser ut nu kommer ja ha Stegen.
där kan man samla upp till fem poäng, utan större svårigheter!
Dock kan dt handla om vad som helst, så får la hålla extra stor koll på allt om händer i världen o som hänt ;))
Frågan på stegen igår var (på nivå tre) "vem som hade sållt flest exemplar skivor i hela världen. Skivan hette Thriller" Och svaret var ju ofc Michael Jacksson!
Men om frågorna är i den svårighetsgraden ska det nog gå bra ;)
Haha, om jag fegar ur o tar ngt annat kommer ja bli dödens, halva klassen tjatade att ja skulle välja det ju!
Jaja, orkar inte blogga ahah!
Lite senare ska vi köra o hämta ännu mera kläder som kommit från Hm, ska bli kul o se vilka som kom med denna gången ;))
Puss §

Kommentarer
Postat av: Bellezza

Älskar din blogg!

Den är så bra kom gärna in och läs min eller kan vi lägga till varandra på blogglovin kanske?



Kram

2010-01-29 @ 16:15:41
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: Bellezza

varsågod har lagt till dig nu :)

2010-01-29 @ 16:22:09
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0