stolt haha.



Me and my life ;)





Stolt över mej själv som gav mejj ut o träna i en timme, i tio minuys grader!
Fast jag inte mådde riktigt bra och mitt knä inte ville träna.

finally home!
Träningen idag var inte min bästa, okej, spelet jag hade dög, Men jag mådde inte så bra under träningen xdd
Först började ja få int i mitt knä, sen börja ja må illa o kallsvettas.
Men jag kämpade på o klarade hela träningen!
Vi hade träningsmatch mot tjejerna i vårt lag, och så va fyra tjejer från vapnö med oss.
Så vi blandade snff tjejer o vapnö tjejer o körde ^^
Mitt lag van såklart ;) Med 10-1!
själv gjorde jag inte mål, men jag passade till fem stkn o va inblandad i nästan alla!
Så man kan väl säga att dt gick bra för mejj ;)
När jag satt i bilen påväg hem, mådde ja riktigt dåligt haha, kännde mejj helt svag o kunde knappt prata!
Men när jag dagit en dusch så känns dt bättre!
Nu ska vi typ gå upp till Olivers elr va dt hette o äta en sen lunch. Och ikvl blire tacos!

Blog u later guys ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

stolt haha.



Me and my life ;)





Stolt över mej själv som gav mejj ut o träna i en timme, i tio minuys grader!
Fast jag inte mådde riktigt bra och mitt knä inte ville träna.

finally home!
Träningen idag var inte min bästa, okej, spelet jag hade dög, Men jag mådde inte så bra under träningen xdd
Först började ja få int i mitt knä, sen börja ja må illa o kallsvettas.
Men jag kämpade på o klarade hela träningen!
Vi hade träningsmatch mot tjejerna i vårt lag, och så va fyra tjejer från vapnö med oss.
Så vi blandade snff tjejer o vapnö tjejer o körde ^^
Mitt lag van såklart ;) Med 10-1!
själv gjorde jag inte mål, men jag passade till fem stkn o va inblandad i nästan alla!
Så man kan väl säga att dt gick bra för mejj ;)
När jag satt i bilen påväg hem, mådde ja riktigt dåligt haha, kännde mejj helt svag o kunde knappt prata!
Men när jag dagit en dusch så känns dt bättre!
Nu ska vi typ gå upp till Olivers elr va dt hette o äta en sen lunch. Och ikvl blire tacos!

Blog u later guys ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0