bättre lycka nästa gång!


börjar ni tröttna på vattebilder kanske?

hejhej!
Det gick inget vidare idag, men o andra sidan så var det bara en massa sånna som går i friidrott och sånt, o de va faktiskt första gången någonsin jag sprang 80 meter, och  jag kom inte sisst (Y)
Kom näst sissta faktiskt haha!
Efter att jag sprungit var jag kvar med Moa och izabella till halv fem typ, då cyklade ja o moa till brogård!
va där i en halvtimme innan pappa hämtade mej :P
När jag kom hem åt jag en macka, sen satte jag mej här!
Ska springa upp och duscha nu, men efter som att jag bara sprang ett ända lopp, så blev jag inte alls svettig!
men självklart ska man ju duscha ändå :)
Imorgon är det längdhopp som gäller, klockan halv två, kom gärna och kolla!
får hoppas på medvind, mycket lättare då!
Jaja, vi hörs, puss §

Postat av: S

snygg bild! (:

2010-07-18 @ 23:50:19
URL: http://skkoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

bättre lycka nästa gång!


börjar ni tröttna på vattebilder kanske?

hejhej!
Det gick inget vidare idag, men o andra sidan så var det bara en massa sånna som går i friidrott och sånt, o de va faktiskt första gången någonsin jag sprang 80 meter, och  jag kom inte sisst (Y)
Kom näst sissta faktiskt haha!
Efter att jag sprungit var jag kvar med Moa och izabella till halv fem typ, då cyklade ja o moa till brogård!
va där i en halvtimme innan pappa hämtade mej :P
När jag kom hem åt jag en macka, sen satte jag mej här!
Ska springa upp och duscha nu, men efter som att jag bara sprang ett ända lopp, så blev jag inte alls svettig!
men självklart ska man ju duscha ändå :)
Imorgon är det längdhopp som gäller, klockan halv två, kom gärna och kolla!
får hoppas på medvind, mycket lättare då!
Jaja, vi hörs, puss §

Kommentarer
Postat av: S

snygg bild! (:

2010-07-18 @ 23:50:19
URL: http://skkoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0