brogård o moa


bästavän tog den häromdagen, bjuuuuder!

Hejhej!
Vid tjugo i ett idag kom Moa hit!
vi fotade lite, men inga bilder jag lägger upp här haha!
dom blev nte så bra liksom.
Bakade o satt vid datan hann vi också med!
Vid tre tiden kanske, cyklade vi upp till brogård o va med Isaak och Emil först.
Sen stack moa så kom filip och erik efter en liten stund.
vi satt mest och snackade o försökte bränna in våra namn i pinnar hahah!
Vid tio i åtta cyklade jag hem och åt, o nu sitter jag häR!
ska snart ta en av muffinsarna vi bakade!
Glömmde ta kort på dom när dom va fina, nu är dom helt typ mosade , så ahaha!
Känner för o blogga en massa, men kommer inte på något att blogga om !
Igår bloggade inte jag så mycket, på kvällen vart jag inte alls på blogghumör!
Men nu ikvl ska jag nog få över lite bilder tror jag!
Sen hade jag tänkt fixa en ny header om ett tag, men vill inte ladda ner photoshop nu när jag knappt sitter vid datorn!

hörs sen, puss §

Postat av: fonkusungnoen

Fin! :)

Besök gärna min blogg!

http://fonkusungnoen.blogg.se

2010-07-09 @ 22:00:02
URL: http://fonkusungnoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

brogård o moa


bästavän tog den häromdagen, bjuuuuder!

Hejhej!
Vid tjugo i ett idag kom Moa hit!
vi fotade lite, men inga bilder jag lägger upp här haha!
dom blev nte så bra liksom.
Bakade o satt vid datan hann vi också med!
Vid tre tiden kanske, cyklade vi upp till brogård o va med Isaak och Emil först.
Sen stack moa så kom filip och erik efter en liten stund.
vi satt mest och snackade o försökte bränna in våra namn i pinnar hahah!
Vid tio i åtta cyklade jag hem och åt, o nu sitter jag häR!
ska snart ta en av muffinsarna vi bakade!
Glömmde ta kort på dom när dom va fina, nu är dom helt typ mosade , så ahaha!
Känner för o blogga en massa, men kommer inte på något att blogga om !
Igår bloggade inte jag så mycket, på kvällen vart jag inte alls på blogghumör!
Men nu ikvl ska jag nog få över lite bilder tror jag!
Sen hade jag tänkt fixa en ny header om ett tag, men vill inte ladda ner photoshop nu när jag knappt sitter vid datorn!

hörs sen, puss §

Kommentarer
Postat av: fonkusungnoen

Fin! :)

Besök gärna min blogg!

http://fonkusungnoen.blogg.se

2010-07-09 @ 22:00:02
URL: http://fonkusungnoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0