dålig uppdatering

mitt bildarkiv har lite ryck, så kan inte ladda upp någon bild!

Hejhej.
Det har varit väldigt dålig uppdatering här nu i dagarna, men jag har varit iväg!
I Måndags var jag först och fotade Matilda och Emmy, bilder kanske ni får se sen, sen åt jag på punch med moster, morbror, eva göran och My!
efter punch sov jag hos moster o morbror i frösakull!
Klockan tjugo över elva dagen efter, hämtade mamma mej, så körde vi o lämnade lite inbjudningar tills imon, sen upp till falkenberg!
Låg på stranden hela dagen, brännde mej på ryggen, för somnade i solen ahah!
Vid sex gick vi upp till elviras släkts stuga, där vi åt pizza o spelade kubb!
Vid typ nio, gick vi bort till några kompisars hus, där vi "barn" kollade lite på ngn film ;)
Va där i kanske två timmar, sen gick vi hem igen.
sov i ett tält i trädgården , mysigt hehe!
Dagen efter åkte vi o spelade lite minigolf, jag vann, såklart !
Sen ner på stranden igen, men inte länge!
Vid tjugo i fyra åkte vi hem, bytte om och packade om, sen ut till mammas kompis i vilshärad!
Jag, Elvira, och en tjej från stockholm som heter ella och är åtta, gick o spelade fotbollsgolf efter maten ;)
Inte helt otippat vann jag (Y)
på kvällen typ satt jag bara o lyssnade på dom vuxna, skitskoj ju!
vid typ elva la jag mej o spelade sims på mobilen, spelade i typ två timmar hahahahaha!
somnade nog runt tolv någongång, sov inte speciellt bra!
Vaknade tio, låg o spelade sims i typ en och en halv timme, beroende :$
Åt frukost och så, åkte hem vid typ två !
har inte orkat blogga förens nu, har ätit och lite så ;)
dom vi var hos igår, deras internet var trasigt, så kunnde inte blogga!
Nu ska jag va med Mandy, hejdå :)<3


Postat av: Ellen Schutz

sv; va så lite så :)

-gjort idag?

2010-07-22 @ 17:39:55
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin header :D

2010-07-22 @ 18:13:10
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: ida

Hejsan, allt bra :)?

2010-07-22 @ 18:36:20
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

dålig uppdatering

mitt bildarkiv har lite ryck, så kan inte ladda upp någon bild!

Hejhej.
Det har varit väldigt dålig uppdatering här nu i dagarna, men jag har varit iväg!
I Måndags var jag först och fotade Matilda och Emmy, bilder kanske ni får se sen, sen åt jag på punch med moster, morbror, eva göran och My!
efter punch sov jag hos moster o morbror i frösakull!
Klockan tjugo över elva dagen efter, hämtade mamma mej, så körde vi o lämnade lite inbjudningar tills imon, sen upp till falkenberg!
Låg på stranden hela dagen, brännde mej på ryggen, för somnade i solen ahah!
Vid sex gick vi upp till elviras släkts stuga, där vi åt pizza o spelade kubb!
Vid typ nio, gick vi bort till några kompisars hus, där vi "barn" kollade lite på ngn film ;)
Va där i kanske två timmar, sen gick vi hem igen.
sov i ett tält i trädgården , mysigt hehe!
Dagen efter åkte vi o spelade lite minigolf, jag vann, såklart !
Sen ner på stranden igen, men inte länge!
Vid tjugo i fyra åkte vi hem, bytte om och packade om, sen ut till mammas kompis i vilshärad!
Jag, Elvira, och en tjej från stockholm som heter ella och är åtta, gick o spelade fotbollsgolf efter maten ;)
Inte helt otippat vann jag (Y)
på kvällen typ satt jag bara o lyssnade på dom vuxna, skitskoj ju!
vid typ elva la jag mej o spelade sims på mobilen, spelade i typ två timmar hahahahaha!
somnade nog runt tolv någongång, sov inte speciellt bra!
Vaknade tio, låg o spelade sims i typ en och en halv timme, beroende :$
Åt frukost och så, åkte hem vid typ två !
har inte orkat blogga förens nu, har ätit och lite så ;)
dom vi var hos igår, deras internet var trasigt, så kunnde inte blogga!
Nu ska jag va med Mandy, hejdå :)<3


Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

sv; va så lite så :)

-gjort idag?

2010-07-22 @ 17:39:55
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin header :D

2010-07-22 @ 18:13:10
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: ida

Hejsan, allt bra :)?

2010-07-22 @ 18:36:20
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0