Eclipse today!


Bild på sötaste Gabbi som jag tog igår :)

Hejhej!
Vaknade vid elva imorse, mår lite bättre än igår :D
gick ner o satte mej här direkt, ska snart äta o fixa mej!
För ungefär 20 minuter sen ringde jag sally o fråga om hon ville se Ecplise med mej, så sa hon att hon ska gå med Clara o Linnea, men vi ska nog gå alla fyra, om linnea kan :)
Vill verkligen se eclipse nu, har ju fortfarande inte sett den!
Vi får se hur de blir, annars går jag själv! ;)
Vi hörs sen, puss §

Postat av: Gabbii <3

jaag ser myystisk ut ^^<33

2010-07-06 @ 15:18:42
URL: http://gabriellamellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Eclipse today!


Bild på sötaste Gabbi som jag tog igår :)

Hejhej!
Vaknade vid elva imorse, mår lite bättre än igår :D
gick ner o satte mej här direkt, ska snart äta o fixa mej!
För ungefär 20 minuter sen ringde jag sally o fråga om hon ville se Ecplise med mej, så sa hon att hon ska gå med Clara o Linnea, men vi ska nog gå alla fyra, om linnea kan :)
Vill verkligen se eclipse nu, har ju fortfarande inte sett den!
Vi får se hur de blir, annars går jag själv! ;)
Vi hörs sen, puss §

Kommentarer
Postat av: Gabbii <3

jaag ser myystisk ut ^^<33

2010-07-06 @ 15:18:42
URL: http://gabriellamellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0