Fotografering


bilden är tagen förra gången jag var hos Eva och Björn

Hejhej!
Vaknade vid halv tolv idag, gick ner och åt frukost o satte mej vid datorn ;d
satt där till halv ett typ, då gick jag upp o fixade mej o duschade.
och nu sitter jag här igen!
Ska snart åka upp till skolan och fota Matilda och hennes kompis Emmy.
Sen blir det o åka te moster o va där i eftermiddag , ikväll ska jag, moster,morbror, eva , göran o My gå på punch o äta, sen ska ja sova över hos eva o björn ;)
Visar kanske några bilder från fotograferingen sen, beror på om dom vill!
Antagligen blir inte uppdateringen så bra idag och imorgon förmiddag, men tar med kameran, så en del bilder kanske kommer dyka upp imorgon!

Kram!

Postat av: emelie

Jag har lagt ut bilder och lite åsikter från mig själv om årets höst och vintermode. Dela gärna med dig av dina synpunkter på det och kommentera gärna vad du tycker om den gamla trenden "Kjolen över byxan" som har kommit tillbaka igen :) Uppskattar det verkligen!

Ha det så fint :)

2010-07-19 @ 14:31:52
URL: http://emeliesjogren.blogg.se/
Postat av: elin

fin bild (:

2010-07-20 @ 11:15:14
URL: http://elinlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Fotografering


bilden är tagen förra gången jag var hos Eva och Björn

Hejhej!
Vaknade vid halv tolv idag, gick ner och åt frukost o satte mej vid datorn ;d
satt där till halv ett typ, då gick jag upp o fixade mej o duschade.
och nu sitter jag här igen!
Ska snart åka upp till skolan och fota Matilda och hennes kompis Emmy.
Sen blir det o åka te moster o va där i eftermiddag , ikväll ska jag, moster,morbror, eva , göran o My gå på punch o äta, sen ska ja sova över hos eva o björn ;)
Visar kanske några bilder från fotograferingen sen, beror på om dom vill!
Antagligen blir inte uppdateringen så bra idag och imorgon förmiddag, men tar med kameran, så en del bilder kanske kommer dyka upp imorgon!

Kram!

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag har lagt ut bilder och lite åsikter från mig själv om årets höst och vintermode. Dela gärna med dig av dina synpunkter på det och kommentera gärna vad du tycker om den gamla trenden "Kjolen över byxan" som har kommit tillbaka igen :) Uppskattar det verkligen!

Ha det så fint :)

2010-07-19 @ 14:31:52
URL: http://emeliesjogren.blogg.se/
Postat av: elin

fin bild (:

2010-07-20 @ 11:15:14
URL: http://elinlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0