jag och ebba har sämst humor !


bättre bild från beachandbollen!

Hejhej!
Friidrottskolan idag var sjukt rolig haha!
först hoppade vi höjd, åt lite, sen stötte vi kula ^^
på "matrasten" hade jag o ebba lite skrattanfall om man säger så!
när vi hoppade höjd, var det en kille som tränade på löparbanan jämte, kanske i 20årsåldern.
Han hade ingen tröja på sej, o väldigt mke muuuskleer hehe.
iaf, så när vi va o åt, så hade de kommit fram en kille till han och sagt ; kan jag få va med o träna?
jag är också naken.
så hade han tatt av sej tröjan ahahha :D
så himla sött!
en minut senare såg jag en bil som hette tut, o precis efter de såg ebba en bil som hette BMW, men va en volvo!
fattar ni som vi skrattade?
seriöst, kunnde knappt andas!
sen började pontus, som berättade om den lilla killen , kasta vatten på oss, så vi hade lite vattenkrig, hehe!
Eller nej, de va ja som börja hälla vatten inanför hans tröja (Y)
Jaja, när jag kom hem duschade jag o åt, sen satte jag mej här!
Ikväll blir det kanske Eclipse igen hehe, med mammas gammla jobbakompis, hennes dotter o mamma :)
puss §

Postat av: Petter :)

e det ebba i svart ?:P

2010-07-15 @ 12:44:10
Postat av: Vilma - fotoblogg ♥

Petter, nej de e Vickan :)

2010-07-15 @ 15:26:39
URL: http://vilmaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

jag och ebba har sämst humor !


bättre bild från beachandbollen!

Hejhej!
Friidrottskolan idag var sjukt rolig haha!
först hoppade vi höjd, åt lite, sen stötte vi kula ^^
på "matrasten" hade jag o ebba lite skrattanfall om man säger så!
när vi hoppade höjd, var det en kille som tränade på löparbanan jämte, kanske i 20årsåldern.
Han hade ingen tröja på sej, o väldigt mke muuuskleer hehe.
iaf, så när vi va o åt, så hade de kommit fram en kille till han och sagt ; kan jag få va med o träna?
jag är också naken.
så hade han tatt av sej tröjan ahahha :D
så himla sött!
en minut senare såg jag en bil som hette tut, o precis efter de såg ebba en bil som hette BMW, men va en volvo!
fattar ni som vi skrattade?
seriöst, kunnde knappt andas!
sen började pontus, som berättade om den lilla killen , kasta vatten på oss, så vi hade lite vattenkrig, hehe!
Eller nej, de va ja som börja hälla vatten inanför hans tröja (Y)
Jaja, när jag kom hem duschade jag o åt, sen satte jag mej här!
Ikväll blir det kanske Eclipse igen hehe, med mammas gammla jobbakompis, hennes dotter o mamma :)
puss §

Kommentarer
Postat av: Petter :)

e det ebba i svart ?:P

2010-07-15 @ 12:44:10
Postat av: Vilma - fotoblogg ♥

Petter, nej de e Vickan :)

2010-07-15 @ 15:26:39
URL: http://vilmaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0