NEW


Mascara - kicks 139 kronor. Ögonfransböjare - HM 30 kronor.

solpuder - HM 49 kronor.

Nagellack - Kicks 25 Kronor

Hejhej!
Direkt efter förra inlägget åkte jag och Sally till eurostop!
Gick runt och kollade lite, och jag köpte sakerna ovan för mina presentkort jag fick igår!
Vi tog även en fika på espresso house.
Efter någon timme där, hämtade mamma oss, och körde ner oss till pappas golfbana!
Slog lite bollar, o sen fick jag köra golfbil, JAG E KÄR!
hahha, så himla roligt!
Ska dit imorgon också o köra lite , säger vi .
När jag kom hem, vid typ femtiden, så kom Mandy hit.
Vi va ute o fotade lite, och sen cyklade vi upp till brogård.
Jag fick cykla på min gammla cykel, för min cykel har punka haha!
På brogård va vi med Isaac, Jacob, Jonteh, Emil, Filip o Samuel.
Spelade lite fotboll och så .
Cyklade hem igen vid åtta, åt lite pizza och till efterrätt glass, innan jag satte mej här.

Imorgon blir det antagligen att vara med Mandy innan jag, hon och Erica ska gå på HBK - IFK Göteborg.
Men vi hörs, puss <3

Postat av: MANDY - FOTOBLOGG

har med det nagellacket ;)<3

2010-07-24 @ 21:50:48
URL: http://mmandyw.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Fin blogg var gärna med och tävla om en gåva dirkt hem i brevlådan på min blogg...<3. Jag tycker att du och din blogg har stil och chans att vinna..Skicka ett mejl att du vill vara [email protected]

2010-07-31 @ 10:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

NEW


Mascara - kicks 139 kronor. Ögonfransböjare - HM 30 kronor.

solpuder - HM 49 kronor.

Nagellack - Kicks 25 Kronor

Hejhej!
Direkt efter förra inlägget åkte jag och Sally till eurostop!
Gick runt och kollade lite, och jag köpte sakerna ovan för mina presentkort jag fick igår!
Vi tog även en fika på espresso house.
Efter någon timme där, hämtade mamma oss, och körde ner oss till pappas golfbana!
Slog lite bollar, o sen fick jag köra golfbil, JAG E KÄR!
hahha, så himla roligt!
Ska dit imorgon också o köra lite , säger vi .
När jag kom hem, vid typ femtiden, så kom Mandy hit.
Vi va ute o fotade lite, och sen cyklade vi upp till brogård.
Jag fick cykla på min gammla cykel, för min cykel har punka haha!
På brogård va vi med Isaac, Jacob, Jonteh, Emil, Filip o Samuel.
Spelade lite fotboll och så .
Cyklade hem igen vid åtta, åt lite pizza och till efterrätt glass, innan jag satte mej här.

Imorgon blir det antagligen att vara med Mandy innan jag, hon och Erica ska gå på HBK - IFK Göteborg.
Men vi hörs, puss <3

Kommentarer
Postat av: MANDY - FOTOBLOGG

har med det nagellacket ;)<3

2010-07-24 @ 21:50:48
URL: http://mmandyw.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Fin blogg var gärna med och tävla om en gåva dirkt hem i brevlådan på min blogg...<3. Jag tycker att du och din blogg har stil och chans att vinna..Skicka ett mejl att du vill vara [email protected]

2010-07-31 @ 10:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0