schteeekb


vilma goes brun ^^

fråga inte.

suddig bild, men majsan fixa mina naglar idag, blev skitfint! :D

hejhej!
idag har jag inte gjort ett skit typ, mer än solat!
Har legat o stekt i solen typ hela dagen, och det syns !
Har blivit jättebrun på armar, ben o mage, men däremot ansiktet har ja nte fått så mke färg i idag ;d
Vid typ fem gick jag upp o duschade o sånt, för orkade nte va ute mer haha!
Så vid klockan sex hade jag sminkat mej o fixat håret oså, så gick o satte mej i lobbyn med datorn !
Snart kommer väl dom andra typ, så ska vi äta.
Ikväll ska jag lägga mej riktigt tidigt, för vi ska till någon annan stad o åka skidor på en glaciär!
Ska bli skitskoj, för man kan lixom åka i bikini om man så vill , yeah!
Kommer iofs inte göra de, för snön e lixom rätt hård, inte precis pudersnö hehe.
Nej, nu ska ja kolla en massa bloggar, pussar §

Postat av: Anonym

vilma goes RÖD :D

2010-06-29 @ 18:48:26
Postat av: Filli♥

VAd har du för kamera?;)♥

2010-07-08 @ 19:54:56
URL: http://feliiciiaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

schteeekb


vilma goes brun ^^

fråga inte.

suddig bild, men majsan fixa mina naglar idag, blev skitfint! :D

hejhej!
idag har jag inte gjort ett skit typ, mer än solat!
Har legat o stekt i solen typ hela dagen, och det syns !
Har blivit jättebrun på armar, ben o mage, men däremot ansiktet har ja nte fått så mke färg i idag ;d
Vid typ fem gick jag upp o duschade o sånt, för orkade nte va ute mer haha!
Så vid klockan sex hade jag sminkat mej o fixat håret oså, så gick o satte mej i lobbyn med datorn !
Snart kommer väl dom andra typ, så ska vi äta.
Ikväll ska jag lägga mej riktigt tidigt, för vi ska till någon annan stad o åka skidor på en glaciär!
Ska bli skitskoj, för man kan lixom åka i bikini om man så vill , yeah!
Kommer iofs inte göra de, för snön e lixom rätt hård, inte precis pudersnö hehe.
Nej, nu ska ja kolla en massa bloggar, pussar §

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilma goes RÖD :D

2010-06-29 @ 18:48:26
Postat av: Filli♥

VAd har du för kamera?;)♥

2010-07-08 @ 19:54:56
URL: http://feliiciiaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0