skidor


bilden är tagen genom en fönsteruta, därav suddigheten!

Hejhej!
Fick gå upp klockan halv åtta imorse, fixade mej, åt frukost o sen åkte vi till Kaprun å åkte skidor!
första åket inbillade jag mej att de va jättemke is o halt, när de ba va lite slask.
så jag tappade kontrollen o kunnde inte bromsa xd
så när ja kom ner från backen (fick åka störtlopp i 100 meter) fick jag slänga mej för o nte åka iväg för långt hahah.
men sen dom andra gångerna gick bra !
me ja trilla när jag står still ahhaha!
iaf så vare rätt varmt, men jag frös lite ändå, fast jag hade jogging o kofta !
Vi åkte bara i två timmar, för efter klockan tolv blir snön jättedålig där!
så tog liften ner igen då vid halv tolv typ.
Vi åkte på 2500 meters höjd, så vi ovanför nårra moln o i några ahha!
på väg hem somnade jag till lite, o  s en när vi kom tillbaka gick jag upp o la mej o sov i två timmar xd
vaknade av att pappa ringde o ville att jag skulle öppna dörren, för odm hade ingen nyckel haha.
o nu sitter jag här men en coola o e hungrig, men köket öppnar inte förens om en halvtimme, så kan inte köpa något just nu .
vi hörs, puss §


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

skidor


bilden är tagen genom en fönsteruta, därav suddigheten!

Hejhej!
Fick gå upp klockan halv åtta imorse, fixade mej, åt frukost o sen åkte vi till Kaprun å åkte skidor!
första åket inbillade jag mej att de va jättemke is o halt, när de ba va lite slask.
så jag tappade kontrollen o kunnde inte bromsa xd
så när ja kom ner från backen (fick åka störtlopp i 100 meter) fick jag slänga mej för o nte åka iväg för långt hahah.
men sen dom andra gångerna gick bra !
me ja trilla när jag står still ahhaha!
iaf så vare rätt varmt, men jag frös lite ändå, fast jag hade jogging o kofta !
Vi åkte bara i två timmar, för efter klockan tolv blir snön jättedålig där!
så tog liften ner igen då vid halv tolv typ.
Vi åkte på 2500 meters höjd, så vi ovanför nårra moln o i några ahha!
på väg hem somnade jag till lite, o  s en när vi kom tillbaka gick jag upp o la mej o sov i två timmar xd
vaknade av att pappa ringde o ville att jag skulle öppna dörren, för odm hade ingen nyckel haha.
o nu sitter jag här men en coola o e hungrig, men köket öppnar inte förens om en halvtimme, så kan inte köpa något just nu .
vi hörs, puss §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0