today



Kör på en söt fläta i mitt nytvättade hår haha ;)
Oså ett linne från gina tricot o shorts från adidas, domf inns lite överallt :)

Hejhej!
Om typ en halvtimme kanske, kommer Mandy o Hanna hit :)
blir nog o fota en massa haha , har lite ont om bilder i arkivet just nu!
Imorgon sticker jag till österike, o när jag kommer hem kommer jag ha så många bilder o bjuda på att ni inte ens kommer orka kolla på hälften ;)

Här e jättefint väder idag, så tror vi fotar ute för de mesta!
Jag och hanna har träning klockan fem, så de blir inte sådär jättelänge ;)

Jaja, nu ska ja dra, puss §

Postat av: sandra

Sv: det var så lite så :D

2010-06-22 @ 12:36:09
URL: http://sandroou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

today



Kör på en söt fläta i mitt nytvättade hår haha ;)
Oså ett linne från gina tricot o shorts från adidas, domf inns lite överallt :)

Hejhej!
Om typ en halvtimme kanske, kommer Mandy o Hanna hit :)
blir nog o fota en massa haha , har lite ont om bilder i arkivet just nu!
Imorgon sticker jag till österike, o när jag kommer hem kommer jag ha så många bilder o bjuda på att ni inte ens kommer orka kolla på hälften ;)

Här e jättefint väder idag, så tror vi fotar ute för de mesta!
Jag och hanna har träning klockan fem, så de blir inte sådär jättelänge ;)

Jaja, nu ska ja dra, puss §

Kommentarer
Postat av: sandra

Sv: det var så lite så :D

2010-06-22 @ 12:36:09
URL: http://sandroou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0