Fotboll i solen


en riktigt gammal bild, från början av min fotokarriär (a)

Hejhej!
Nu har jag nästan precis kommit hem från IP.
Direkt efter skolan åkte jag, filip, tobbe, samuel o victor dit :p
Egentligen skulle jag ju följt med Aida till stan, men igår snackade vi om att dra te ip idag om dt va fint väder, och det varre ju verkligen idag med!
skolan va iaf helt okej idag :))
Först varte matte o engelska, sen varre sån brandskyddsak resten av förmiddagen.
Va en kille som hette Emil som visade oss en massa bilder o snacka o sånt :p
Direkt efter lunch gick vi till gympasalen o hade sammarbetsövningar.
Va tre olika lekar, en namn lek, en komando/reaktionslek och en lek man skulle stå så många osm möjligt på en stol :))
Efter skolan åkte vi som sagt te IP då.
Filip o tobbe stack typ direkt, tråkiga e dom xd
sen efter en liten stund kom typ simon, men han skulle bah prova sån träningsoverall, så han hann bara spela med oss i typ fem minuter ://
Så jag, victor o samuel fortsatte spela :))
Kung som man e gjorde ja trippel hatrick hahah :D
Vid halv fyra cyklade jag hem, åt lite flingor, o sen hamnade jag här haha!
Ska nog sätta mejj på framsidan o kanske fika ngt nu, senare blirre o va på ICA med mamma ahah :D
Puss <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Fotboll i solen


en riktigt gammal bild, från början av min fotokarriär (a)

Hejhej!
Nu har jag nästan precis kommit hem från IP.
Direkt efter skolan åkte jag, filip, tobbe, samuel o victor dit :p
Egentligen skulle jag ju följt med Aida till stan, men igår snackade vi om att dra te ip idag om dt va fint väder, och det varre ju verkligen idag med!
skolan va iaf helt okej idag :))
Först varte matte o engelska, sen varre sån brandskyddsak resten av förmiddagen.
Va en kille som hette Emil som visade oss en massa bilder o snacka o sånt :p
Direkt efter lunch gick vi till gympasalen o hade sammarbetsövningar.
Va tre olika lekar, en namn lek, en komando/reaktionslek och en lek man skulle stå så många osm möjligt på en stol :))
Efter skolan åkte vi som sagt te IP då.
Filip o tobbe stack typ direkt, tråkiga e dom xd
sen efter en liten stund kom typ simon, men han skulle bah prova sån träningsoverall, så han hann bara spela med oss i typ fem minuter ://
Så jag, victor o samuel fortsatte spela :))
Kung som man e gjorde ja trippel hatrick hahah :D
Vid halv fyra cyklade jag hem, åt lite flingor, o sen hamnade jag här haha!
Ska nog sätta mejj på framsidan o kanske fika ngt nu, senare blirre o va på ICA med mamma ahah :D
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0