Jag och fotbollen


hittade nte min favo bild :((

Tänkte att det va dags för lite snack om fotbollen haha.
Har ju nte hännt innan ;))

Jag spelar i SNFF - snöstorp nyhem fotbolls förening haha - och har gjort
det i ungefär ett halvår tror jag.
har inte ångrat för en sekund att jag började med fotbollen igen,
och ja tkr jag har utväcklats jättemke!
Innan kunde ja knappt lyfta en boll från marken, nu skjuter jag över
ribban utan problem haha, lite för lätt kanske xd
Mina fotbollskor heter Adinova i think, och dom kommer från Adidas.

Jag har spelat tre matcher tror jag, alla tre träningsmatcher mot Alet.
skulle spelat en mot typ trönninge åxå tror jag, men då va ja sjuk.
Andledningen till att jag spelat så få matcher är att när ja fick börja spela match, va
serien slut.
O givetsvis vann SNFF både f 99 och f 98 serien!

Tjejerna i laget är sjukt snälla och jätteduktiga!
Bäst i laget är nog Loreta, hon är verkligen skitgrym!
Förra säsongen gjorde hon typ 126 mål tror jag, det tkr ja e riktigt bra!

När jag va ny i laget, va dt nte alls svårt o få nya kompisar, tvärt om!
Efter tre träningar va ja kompis me nästan alla i laget :D
Helt underbara tjejer asu :))<3

ehh, kommer nte på ngt mer o säga om sveriges underbaraste lag , puss <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Jag och fotbollen


hittade nte min favo bild :((

Tänkte att det va dags för lite snack om fotbollen haha.
Har ju nte hännt innan ;))

Jag spelar i SNFF - snöstorp nyhem fotbolls förening haha - och har gjort
det i ungefär ett halvår tror jag.
har inte ångrat för en sekund att jag började med fotbollen igen,
och ja tkr jag har utväcklats jättemke!
Innan kunde ja knappt lyfta en boll från marken, nu skjuter jag över
ribban utan problem haha, lite för lätt kanske xd
Mina fotbollskor heter Adinova i think, och dom kommer från Adidas.

Jag har spelat tre matcher tror jag, alla tre träningsmatcher mot Alet.
skulle spelat en mot typ trönninge åxå tror jag, men då va ja sjuk.
Andledningen till att jag spelat så få matcher är att när ja fick börja spela match, va
serien slut.
O givetsvis vann SNFF både f 99 och f 98 serien!

Tjejerna i laget är sjukt snälla och jätteduktiga!
Bäst i laget är nog Loreta, hon är verkligen skitgrym!
Förra säsongen gjorde hon typ 126 mål tror jag, det tkr ja e riktigt bra!

När jag va ny i laget, va dt nte alls svårt o få nya kompisar, tvärt om!
Efter tre träningar va ja kompis me nästan alla i laget :D
Helt underbara tjejer asu :))<3

ehh, kommer nte på ngt mer o säga om sveriges underbaraste lag , puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0