thekiing


Min data, för dem som vill veta va ja har för ngn ;) Har haft den i över ett år, så den börjar bli riktigt seg!

Hejhej!
Hemma från träningen nu, duschat o så åxå.
Började träningen me o passa , som vanligt.
sen va vi på två stationer.
Den första hade vi match, fyra mot fem va vi haha, men dt blev 3-2 till dom andra ^^
Den andra stationen va dt stolpspel elr va dom sa dt hette, orka nte förklara :D
sista minuterna va dt strafftävling, o vem vann då ?
jo, Vilma linnéa Åberg (A)
Kung e man ;))
Nu ska ja snacka lite till me Simon, sen blire sängen :D

Puss <3


Postat av: Jonna

woho, jag har en likadan! :)

2010-03-29 @ 21:47:54
URL: http://septemberjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

thekiing


Min data, för dem som vill veta va ja har för ngn ;) Har haft den i över ett år, så den börjar bli riktigt seg!

Hejhej!
Hemma från träningen nu, duschat o så åxå.
Började träningen me o passa , som vanligt.
sen va vi på två stationer.
Den första hade vi match, fyra mot fem va vi haha, men dt blev 3-2 till dom andra ^^
Den andra stationen va dt stolpspel elr va dom sa dt hette, orka nte förklara :D
sista minuterna va dt strafftävling, o vem vann då ?
jo, Vilma linnéa Åberg (A)
Kung e man ;))
Nu ska ja snacka lite till me Simon, sen blire sängen :D

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Jonna

woho, jag har en likadan! :)

2010-03-29 @ 21:47:54
URL: http://septemberjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0