this is new

Lovade ju att visa ^^


två tröjor från intersport - 150 kr
Den ena ska jag mest ha på idrotten.


details

more details.

klänning jc - 110 tror jag.

träningsshorts intersport - 200 kr.

Ja det va dt, ngt fint ? :))



Nu har jag ätit, gjort läxan o lite så, tror jag ska gå o nana nu haha, ja är sjuuukt trött efter basketen idag!
Tur att vi bara har en riktig lektion imon, iofs e dt dubbeltimme hahah.
Första lektionen på dagen, den är värst x((
Klockan tjugo över tio till tjugo i tolv har vi branskyddsak me ngn brandman som heter Emil haha (A)
Sen äre mat o efter det sammarbetsövningar me resten av femmorna på skolan :D
hörs imon, puss <3


Postat av: Ebba

Fin klänning!

2010-03-25 @ 08:53:32
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Monaa (a'

Allt var fin :$ <3

2010-03-30 @ 20:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

this is new

Lovade ju att visa ^^


två tröjor från intersport - 150 kr
Den ena ska jag mest ha på idrotten.


details

more details.

klänning jc - 110 tror jag.

träningsshorts intersport - 200 kr.

Ja det va dt, ngt fint ? :))



Nu har jag ätit, gjort läxan o lite så, tror jag ska gå o nana nu haha, ja är sjuuukt trött efter basketen idag!
Tur att vi bara har en riktig lektion imon, iofs e dt dubbeltimme hahah.
Första lektionen på dagen, den är värst x((
Klockan tjugo över tio till tjugo i tolv har vi branskyddsak me ngn brandman som heter Emil haha (A)
Sen äre mat o efter det sammarbetsövningar me resten av femmorna på skolan :D
hörs imon, puss <3


Kommentarer
Postat av: Ebba

Fin klänning!

2010-03-25 @ 08:53:32
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Monaa (a'

Allt var fin :$ <3

2010-03-30 @ 20:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0