Uppdatera kameraväskan

Har tänkt uppdatera min kameraväska snart, nu har jag börjat kolla runt lite på vad jag vill ha!
And this is what i want, right now!


Objektiv AF Di II 18-200 mm F/3,5-6,3, Tamron
2299 kronor på clas ohlsson, nte jämfört me ngt annat ännu.


Polariseringsfilter
149 + 29 (frakt) kr tvspelsweb.se

close-up +4 filter
69 kr +frakt tvspelsweb.se

Självklart finns dt massa mer jag vill haha!
Men hinner bara visa detta just nu.
Något av dessa filterna kommer nog klickas hem eller köpas ( om dt finns billigare i stan ) i veckan :D
objektivet får ja nog önska mejj i julklapp haha!
Puss <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Uppdatera kameraväskan

Har tänkt uppdatera min kameraväska snart, nu har jag börjat kolla runt lite på vad jag vill ha!
And this is what i want, right now!


Objektiv AF Di II 18-200 mm F/3,5-6,3, Tamron
2299 kronor på clas ohlsson, nte jämfört me ngt annat ännu.


Polariseringsfilter
149 + 29 (frakt) kr tvspelsweb.se

close-up +4 filter
69 kr +frakt tvspelsweb.se

Självklart finns dt massa mer jag vill haha!
Men hinner bara visa detta just nu.
Något av dessa filterna kommer nog klickas hem eller köpas ( om dt finns billigare i stan ) i veckan :D
objektivet får ja nog önska mejj i julklapp haha!
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0