Etta i gruppen


Baraför att denna sötnosen fyller tolv idag! GRATTIS EBBA <33

Hejhej!
Vg Cup gick väldigt bra.
Första matchen vann vi mot Vallås 4C med 3-0, jag gjorde 2-0 målet rätt i krysset ;)
Andra matchen va åxå mot Vallås 4C, för den andra skolan hade dragit sejj ur, så vi fick möta dom två gånger ;)
Den sista gången blev de 3-1 till oss, o jag gjorde 1-0 målet ;)
Sen gjorde ju Viktor persson Vallås ända mål, grattis haha :)<3
Sen hem, o nu sitter ja här ;)
Snart kommer mamma, så blire lite mat, sen ska ja lägga mejj tidigt ikväll, för ja e sjukt trött på morronen!

Hörs sen, puss §



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Etta i gruppen


Baraför att denna sötnosen fyller tolv idag! GRATTIS EBBA <33

Hejhej!
Vg Cup gick väldigt bra.
Första matchen vann vi mot Vallås 4C med 3-0, jag gjorde 2-0 målet rätt i krysset ;)
Andra matchen va åxå mot Vallås 4C, för den andra skolan hade dragit sejj ur, så vi fick möta dom två gånger ;)
Den sista gången blev de 3-1 till oss, o jag gjorde 1-0 målet ;)
Sen gjorde ju Viktor persson Vallås ända mål, grattis haha :)<3
Sen hem, o nu sitter ja här ;)
Snart kommer mamma, så blire lite mat, sen ska ja lägga mejj tidigt ikväll, för ja e sjukt trött på morronen!

Hörs sen, puss §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0