I decide

Fet hiss på sommaren, o att den snart e här!
Så himmla gött, har längtat!

Hiss på att Felicia har kommit hem från syrien , efter ett år!
Henne har man verkligen saknat!

Hiss på att jag ska te Sannarp på tisdag, något jag alltid velat, men alltid varit liiiite för långsam!
För året missade jag 60M med EN tiondel :(
O nu kvalade jag in som snabbast av snöstorp /breared :)



Stor diss på Devote!
Sidan är seg, och layouten känns amatörmessig!
Blogg.se elr wordpress skare va!

Diss på reklamen som synns lite här o var just nu, finns unga bloggare som nte vill ha reklam för
sexuella saker på sin blogg?
Man borde iaf få välja va för reklam som ska synas haha!

Diss på dagens väder, blåsigt o regn !

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

I decide

Fet hiss på sommaren, o att den snart e här!
Så himmla gött, har längtat!

Hiss på att Felicia har kommit hem från syrien , efter ett år!
Henne har man verkligen saknat!

Hiss på att jag ska te Sannarp på tisdag, något jag alltid velat, men alltid varit liiiite för långsam!
För året missade jag 60M med EN tiondel :(
O nu kvalade jag in som snabbast av snöstorp /breared :)



Stor diss på Devote!
Sidan är seg, och layouten känns amatörmessig!
Blogg.se elr wordpress skare va!

Diss på reklamen som synns lite här o var just nu, finns unga bloggare som nte vill ha reklam för
sexuella saker på sin blogg?
Man borde iaf få välja va för reklam som ska synas haha!

Diss på dagens väder, blåsigt o regn !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0