Why am i doing this?


ja, ja hade lite fel, de va nte 40 där, de va 31. same same but different.

Anonym ; mahahaah du har liksom tagit och visat de dagarna du hade bäst på och plus jag har själv blogg och vet att du hade absolut inte 40 läsare den 11 du hade typ 15 ;)
beacause people dont care about your fucking blog :)

Jag vet att bilden är otydlig, men zoomar ni lite, så skarre nog gå.

Nej, bilden är tagen igår, som du ser?
Och jo, när man har hög statistik, blir det lägsta rätt högt.
Du säger att folk inte bryr sej om min fucking blog?
Jag råkar veta att folk gör det, för annars skulle jag inte ha så många läsare !
Och antagligen bryr du dej med, eftersom att du fortsätter komentera och läsa!

Egentligen borde jag inte behöva göra detta, men jag kan inte låta bli att bevisa detta en gång för alla, för det är inte första gången detta händer!

jaja, fortfarande några synpunkter på detta?


Ska dra o kolla hbk nue, sen ska vi iväg ikvl, så får se om jag hinner blogga!
btw älskar jag mina nya klubbor (A)<3


Postat av: Anonym

Avensjuka folk är inget att ha :S<3§§

2010-05-15 @ 15:56:19
Postat av: Fanny

Okej ;) den tar fina bilder <3

Har du msn? =)

2010-05-15 @ 18:37:04
URL: http://smultronsmoothie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
lesheet" href="http://vilmaaberg.blogg.se/style.css" type="text/css" />

Why am i doing this?


ja, ja hade lite fel, de va nte 40 där, de va 31. same same but different.

Anonym ; mahahaah du har liksom tagit och visat de dagarna du hade bäst på och plus jag har själv blogg och vet att du hade absolut inte 40 läsare den 11 du hade typ 15 ;)
beacause people dont care about your fucking blog :)

Jag vet att bilden är otydlig, men zoomar ni lite, så skarre nog gå.

Nej, bilden är tagen igår, som du ser?
Och jo, när man har hög statistik, blir det lägsta rätt högt.
Du säger att folk inte bryr sej om min fucking blog?
Jag råkar veta att folk gör det, för annars skulle jag inte ha så många läsare !
Och antagligen bryr du dej med, eftersom att du fortsätter komentera och läsa!

Egentligen borde jag inte behöva göra detta, men jag kan inte låta bli att bevisa detta en gång för alla, för det är inte första gången detta händer!

jaja, fortfarande några synpunkter på detta?


Ska dra o kolla hbk nue, sen ska vi iväg ikvl, så får se om jag hinner blogga!
btw älskar jag mina nya klubbor (A)<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Avensjuka folk är inget att ha :S<3§§

2010-05-15 @ 15:56:19
Postat av: Fanny

Okej ;) den tar fina bilder <3

Har du msn? =)

2010-05-15 @ 18:37:04
URL: http://smultronsmoothie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0